Koliko je popularan Clubhouse najbolje možemo vidjeti po broju kopija te aplikacije koje su najavljene ili su se posljednjih mjeseci pojavile. Kada vašu aplikaciju koriste i populariziraju osobe poput Muska, Gatesa i Oprah, a kopiraju je Facebook, Twitter i LinkedIn, jasno je da ste uspjeli. No taj uspjeh trebalo bi i unovčiti, na čemu sad u Clubhouseu i rade te trenutačno pregovaraju s investitorima o ulaganjima u kompaniju. Vrijednost Clubhousea koja se spominje prilikom potencijalnih investicija iznosi oko 4 milijarde dolara, a zanimljivo je što je, navodno, Twitter bio spreman platiti istu cifru za preuzimanje kompanije.
Tu su informaciju jučer objavili na Bloombergu, a prema njihovim izvorima koji su dobro upoznati sa situacijom, pregovori između kompanija trajali su nekoliko mjeseci. Ipak, kako je očito, do akvizicije nije došlo, a razlozi nisu poznati. Jedan od potencijalnih razloga nalazi se i u činjenici što je Twitter u sklopu vlastite društvene mreže pokrenuo sličnu opciju Twitter Spaces za razgovore uživo.
Umjesto akvizicije koja bi bila teška 4 milijarde dolara i razvoja vlastitog proizvoda na svojoj mreži, Twitter se odlučio na jeftiniji pristup te se nadaju da će Spaces s vremenom privući veliki broj korisnika. Što se Clubhousea tiče, kompanija priprema dva velika noviteta koji se željno iščekuju. Jedan novitet je razvoj aplikacije za Android, a drugi je da za korištenje aplikacije više neće biti potrebna pozivnica.
Na Bloombergu naglašavaju kako je, usprkos trenutačnoj popularnost, budućnost te audio platforme nesigurna, ponajviše zbog velike konkurencije koja već ima puno veću korisničku bazu i financije. Naravno, ne treba odbaciti niti mogućnost da bi netko u budućnosti ipak mogao preuzeti Clubhouse i integrirati ga u vlastitu platformu.
Izvor: 9to5Mac