Dolazak visokog dugokosog norveškog napadača u Manchester City napravio je pravu pomutnju među klubovima FA Premier lige, čije mreže nemilice trpa, no vjerovali ili ne, Erling Braut Haaland napravio je neočekivane probleme za jednu švedsku regiju poznatu po plažama i turizmu.
Naime, svaki put kada netko upiše ime te regije, Google im daje drukčiji prijedlog pretraživanja te, umjesto slike plaža i mora, na tražilici dominiraju slike Haalanda u svjetloplavom dresu. Do greške dolazi zbog imena te regije - Halland te zbog te sličnosti u imenu, ali i popularnosti nogometaša. Tražilica pretpostavlja da je riječ o grešci u pretrazi i prikazuje informacije o nogometašu Cityja.
Dok bi nekima takva zabuna mogla biti simpatična, zamjena Hallanda s Haalandom nije baš oduševila ljude u turističkoj zajednici te švedske regije. Mi smo Halland. On je Haaland. Popularnost ovog nogometnog fenomena potpuno guši našu prisutnost na internetu, poručio je u otvorenom pismu upućenom ljudima u Engleskoj, ljubiteljima nogometa i novinarima direktor turističke zajednice Jimmy Sandberg.
Vidimo se sljedeće ljeto u Hallandu, Haalande?
Kako je Sandberg naglasio u razgovoru za BBC, trenutačna situacija baca ih u očaj jer su zbog nogometaša izbrisani svi njihovi napori promocije toga mjesta. Ako se ništa ne poduzme, u strahu smo od rizika da će naša draga regija postati zaboravljena Atlantida, mjesto poznato samo u pričama i po antičkim skulpturama, slikovito je objasnio problem.
No jasno je kako bi tu situaciju turistička zajednica Hallanda mogla okrenuti u svoju korist. Naime, dio medija već je objavio priču o problemima koje ta švedska regija ima na internetu zbog norveškog nogometaša. Tu je priliku Sandberg iskoristio i da pozove Haalanda u posjet - kaže kako ionako imaju veliki broj norveških gostiju pa bi se osjećao kao kod kuće.
Vidimo se sljedeće ljeto u Hallandu, Haalande? poslao je otvoreni poziv Sandberg.