U nekim je stvarima najbolje uživati u stvarnom svijetu: Predstavljeno je prvo virtualno pivo

Predstavljen je “neobičan i nepristupačan premiuim lager s tehnološkim i meta završetkom u kojem nitko ne može uživati”.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 20.03.2022. / 11:28

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Pojam koji je obilježio posljednjih nekoliko mjeseci tehnološke industrije je metaverse. Ludnica oko metasvemira započela je nakon što je Mark Zuckerberg promijenio ime svoje tvrtke iz Facebooka u Metu te od tada brojne kompanije pokušavaju uzeti svoj dio ovog virtualnog kolača.

Slika nije dostupna Manchester City gradi svoj stadion Etihad i u metaversu

U metaverse se ulažu veliki novci i čini se kako sve ide u smjeru u kojem bi ljudi u budućnosti zaista mogli živjeti, raditi i zabavljati se u nekim virtualnim svjetovima. Ideja da će mnogi provoditi sate zavaljeni na kauču s nekakvim VR naočalama i pri tome živjeti u nekim virtualnim (možemo reći i nepostojećim, odnosno lažnim) svjetovima, itekako podsjeća na Matrix te se možemo zapitati hoće li ljudi zbog toga izgubiti interes za stvarnim svijetom.

Već sada neki u virtualnim svjetovima troše više novaca nego u stvarnom - kupuju se skupe kuće, brodovi, odjeća, tenisice itd., a iako je riječ jedinicama i nulama koje postoje samo na ekranima, njihova je cijena često veća u odnosu na iste stvari u stvarnom životu. Također, pitanje je koliko možete zaista uživati u takvim virtualnim i nepostojećim stvarima.

Upravo na to su pokušali skrenuti pozornost iz Heinekena koji je na, kako su ga novinari koji su prisustvovali nazvali, bizarnom virtualnom događaju, predstavio prvo virtualno pivo. Prilikom predstavljanja naglasili su kako je riječ o “ironičnoj šali” napravljenoj s ciljem izrugivanja svog brenda, ali i svih drugih brendova.

Nova vrsta piva napravljena je od “binarnog kodiranog hmelja” i “najsvježijih piksela”, a iz Heinekena ga opisuju kao neobičan i nepristupačan premiuim lager s tehnološkim i meta završetkom u kojem nitko ne može uživati.

Slika nije dostupna Bivši direktor Nintenda brutalno iskren: "Meta sama po sebi nije inovativna kompanija. Njihov metasvemir neće uspjeti"

Iz Heinekena kažu da je to poruka svim brendovima koji ulaze u metaverse, odnosno da je u nekim proizvodima najbolje uživati u stvarnom svijetu. Znamo da metaverse zbližava ljude na bezbrižan i imersivan način, no to jednostavno nije najbolje mjesto za kušati novo pivo, objasnio je globalni šef brenda Bram Westenbrink.

Izvor: BBC
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti