Iako je Uber najpoznatiji po svom taksi-servisu koji je u potpunosti promijenio način na koji koristimo taj oblik prijevoza, kompanija ima i druge odjele, a jedan od njih putem platforme Uber Freight povezuje kompanije koje trebaju prijevoz tereta s kamionima i njihovim vozačima. S obzirom na to da je svima u toj kompaniji jasno kako će se to tržište radikalno promijeniti, ponajviše zahvaljujući velikom tehnološkom napretku, već sada pokušavaju postaviti temelje za budućnost prijevoza koja će velikim dijelom biti - autonomna.
Uber je ranije osnovao vlastiti odjel za autonomnu vožnju, no njega su na kraju prodali kompaniji Aurora, s kojom su nastavili suradnju.
Na krilima te suradnje prošle su godine pokrenuli pilot-program prijevoza robe autonomnim kamionima između Dallasa i Houstona. Kako dolazi vrijeme blagdana i povećane potražnje za robom, povećava se potražnja i za transportom, a tu potražnju Uber i Aurora pokušat će riješiti upravo putem autonomnih kamiona. To namjeravaju napraviti proširenjem pilot-projekta u Teksasu te su nedavno lansirali novu komercijalnu liniju u dužini čak oko 960 km između Fort Wortha i El Pasa u Teksasu.
Kako je za medije komentirao suosnivač Aurore Sterling Anderson, oni trenutačno razvijaju svoju autonomnu platformu Aurora Horizon kako bi pomogli prijevoznicima svih veličina prilikom pritisaka nabavnih lanaca koji se javljaju svake godine tijekom blagdanske sezone. Njihovi su planovi, naravno, puno veći te do kraja 2024. namjeravaju predstaviti autonomnu platformu Aurora Driver, koja bi trebala u potpunosti preuzeti kontrolu nad upravljanjem kamionima.
Tako bi tehnologija trebala riješiti jedan od velikih problema industrije transporta, a to je nedovoljan broj vozača kamiona. Ako bi se tehnologija pokazala dovoljno sigurnom da zamijeni vozače, taj bi se problem sigurno riješio, no, naravno, tada bi se mogao javiti novi problem velikog broja vozača kamiona koji bi ostali bez posla.
Izvor: Reuters