Brojne globalne inicijative usmjerene su borbi protiv klimatskih promjena. U skladu s tim, neke su države tijekom sljedećih desetak godina (neke prije, neke kasnije) najavile zabranu prodaje automobila s motorima s unutrašnjim izgaranjem, a upravo je elektrifikacija u fokusu gotovo svih tradicionalnih automobilskih kompanija. I Uber, poznata platforma za taksi-prijevoz, odnosno dijeljenje vožnje još je ranije najavio svoje planove usmjerene potpunom prelasku na električna vozila.
Prvi grad s kojim kreću u dugogodišnji proces elektrifikacije jest London te do 2025. sva Uberova vozila u tom gradu moraju biti električna. Do 2030. isto namjeravaju napraviti na tržištima Europe i Sjeverne Amerike, dok su kao posljednju godinu nakon koje na njihovoj platformi više neće biti niti jedan benzinac i dizelaš naglasili 2040.
Uber je ovaj tjedan napravio još jedan korak u tom smjeru elektrifikacije najavivši suradnju s proizvođačem električnih automobila Arrivalom. Britanska kompanija nije fokusirana na razvoj klasičnih e-vozila koji se prodaju na tržištu, već ih razvija za komercijalne partnere pa su tako ranije već dobili narudžbu UPS-a za 10 tisuća komercijalnih dostavnih vozila.
Ono što je posebno zanimljivo u suradnji s Uberom jest što će upravo vozači taksija ove kompanije sudjelovati u razvoju automobila kako bi se njegove opcije prilagodile stvarnim potrebama vozača. Arrival Car, odnosno kako će se već automobil zvati, ne treba očekivati u slobodnoj prodaji, već će biti dostupan samo Uberovim profesionalcima. Britanska tvrtka već je objavila neke fotografije testnog dizajna, a uz pomoć ekipe iz Ubera očekuju da će do kraja ove godine dovršiti dizajn, dok bi proizvodnja trebala početi u trećem kvartalu 2023. Nažalost, trenutačno nema nikakvih detalja, odnosno opcija poput snage motora i baterije na koje u Arrivalu ciljaju.
Ova kompanija, naglašavaju na Tech Cruncheu, želi promijeniti način na koji se dizajniraju i proizvode komercijalna električna vozila. Naime, oni sve komponente i baterije sami razvijaju i to u sklopu više mikrotvornica koje su puno manje u odnosu na tradicionalne automobilske pogone, što im omogućuje bržu i jednostavniju proizvodnju, uz manje zagađenje i ispuštanje stakleničkih plinova.