Pijani putnici često su noćna mora za vozače taksija jer nikada ne mogu biti sigurni kako će se netko s previše promila ponašati, hoće li tijekom vožnje postati svadljiv, agresivan i raditi probleme vozačima.
Kako bi riješili takve probleme, Uber je nedavno prijavio patent prema kojem bi umjetna inteligencija mogla prepoznati potencijalne pijane putnike prilikom pozivanja taksija putem mobilne aplikacije.
Prema tom patentu, aplikacija bi na temelju dotadašnjeg korištenja znala način i brzinu s kojom putnici koriste tu aplikaciju, a ako bi umjetna inteligencija prepoznala neobično ponašanje – sporije ili pogrešno tipkanje te ako se u to uključe neki dodatni faktori poput mjesta i vremena (npr. subota rano ujutro ispred noćnog kluba), o tome bi se obavijestio Uber, odnosno njihovi vozači.
Za takve putnike ova bi kompanija mogla primijeniti posebna pravila – ne bi se mogli voziti s drugim putnicima, a njih bi prevozili samo vozači taksija koji već imaju iskustva s ovakvim putnicima i oni koji su prošli posebnu obuku i trening za postupanje u sličnim situacijama.
Također, jedan od problema s pijanim putnicima su i sami vozači Ubera jer je nedavno istraživanje koje je proveo CNN pokazalo kako su u protekle četiri godine u SAD-u 103 vozača ove kompanije optužena za seksualne napade putnika, a njihove žrtve često su prije napada pile alkohol ili bile pijane.
Što se vozača Ubera koji imaju problema s pijanim putnicima tiče, Harry Campbell koji vodi blog The RideShare Guy rekao je novinarima CNN-a kako bi takvi vozači za svaki prijevoz pijane osobe trebali dobiti novčani bonus jer ipak je riječ o posebnim i ponekad opasnim situacijama za vozače.