Na NFT tržištu danas se okreće velik i nevjerojatan novac te brojne kompanije s različitih tržišta pokušavaju što prije iskoristiti taj trend kako bi uzeli dio tog digitalnog kolača. Iako možemo naići na sve više kritika NFT-a te su pogotovo gameri pokazali palac dolje takvom novom načinu prodaje sadržaja, činjenica je da se tu okreću milijarde dolara i nitko ne žele propustiti svoju priliku za novim izvorom zarade.
Ista je stvar i s Universal Music Groupom koji je potpisao partnerstvo s NFT platformom Curio s ciljem razvoja i prodaje kolekcija NFT-a za svoju diskografsku kuću i, naravno, njene glazbenike. U najvećoj glazbenoj kompaniji s ulaskom na to tržište žele povećati mogućnosti prihoda koji trenutačno uvelike ovisi o streamingu.
S obzirom na to da je riječ o NFT-u i virtualnom svijetu, mogućnosti su neograničene. Tu se milijuni okreću prodajom virtualnih tenisica, kuća i brodova koje u biti postoje samo kao nule i jedinice, no cijena im je veća nego da kupite pravu kuću ili jahtu. Curio je kompanija osnovana 2020. godine te su do sada objavili više od 75 tisuća digitalnih memorabilija, umjetnina, ilustracija i slično te surađuju s partnerima iz glazbene i filmske industrije.
Putem spomenute platforme, fanovi će moći kupovati službene NFT-e glazbenika, a u suradnji s Curiom razvijat će i poseban digitalni sadržaj poput memorabilija, digitalnih ilustracija i slično. Izvršni potpredsjednik za digitalnu strategiju Universal Music Groupa Michael Nash u razgovoru za medije rekao je kako NFT i Web3 predstavljaju jedinstvenu priliku izdavačkim kućama i glazbenicima koji sada mogu stvarati jedinstvene digitalne proizvode za svoje fanove, bilo da je to glazba, umjetnost ili nešto treće.
Izvor: NY Post