Administratori stranica varaždinskog Špancirfesta objavili su nagradnu igru u kojem se traže lajkovi čime krše pravila Facebooka.
Iako se mnogo priča o tome kako je zabranjeno koristiti Facebookove značajke kao što su Like i komentairanje kako bi se promovirao brand, varaždinski 'community manageri' očito sa ovim pravilima nisu upoznati.
Nedavno smo imali veliku raspravu Drap vs. iSTUDIO u kojoj se digla velika prašina glede navodnih kršenja pravila, u kojoj su sudjelovali stručnjaci a koji ukazuje na opasnosti koje stoje pred vlasnicima stranica Facebooka.
Naime, kako stoji u dopisu koji su administratori Facebooka Špancirfesta poslali svojim fanovima na svojem fan pageu, Špancirfest nagrađuje svoje korisnike ukoliko 'dovuku' prijatelje da lajkaju njihovu stranicu, te da postave slike sa Špancirfesta ili događaja povezanog sa tim događajem, nakon čega slika sa najviše lajkova osvaja ulazicu za MTV stage.
Iako smo im poslali mail da krše pravila Facebooka, te da bi mogli ostati bez svoje stranice, od organizatora, odnosno njihovog Pressa, koji je jasno istaknut na stranici, nismo dobili nikakav odgovor.
Osim što su ovim potezom ugrozili brand uspješnog Špancirfesta, ugrožavaju i brand MTV-a, svojim neprofesionalnim postpucima što radi neznanja vođenja profila Facebooka, što radi neinformiranosti.
Nakon toga, na sliku gdje je objavljen nagradni natječaj, koju možete pogledati ispod, ponovo smo poslali poruku da pogledaju mail, te niti nakon drugog pokušaja nismo dobili odgovor.
Ovim putem, nije nam namjera blatiti vođenje Špancirfest Facebook profila, već upozoriti druge administraotre da su ovakve promocije zabranjene na Facebooku i da bi mogli ostati bez svog profila.