Velik porast prodaje virtualne odjeće, provjerili smo u čemu je kvaka

Kad kupite zlato, vidite što ste kupili. To se baš ne bi moglo reći za kripto odjeću, koja zapravo ne postoji. Nakon kriptovaluta došla je kriptomoda, a zašto postaje popularna i čemu uopće služi, saznajte u priči Viktorije Bednjanec.

DNEVNIK.hr | 13.08.2021. / 06:45

Galerija

Kimona inspirirana japanskom kulturom. Dizajneru kriptoodjeće Hirohitu Kaiu, 23-godišnjem umjetniku, omogućila su zaradu od čak dvadeset tisuća dolara u tri tjedna. Dostupna su samo u virtualnom svijetu.

Nikada nisam mislio da ću biti modni dizajner. Skicirao sam odjeću i slično. Ovo je potpuno novo iskustvo u smislu da mogu prikazati svoju umjetnost na način na koji nisam mislio da ću moći, kazao je.

Odjeća je to za avatare za virtualnu stvarnost. Može se kupiti i prodavati pomoću kriptoimovine, odnosno, nezamjenjivih tokena, doznaje novinarka Nove TV Viktorija Bednjanec.

Prodajemo nezamjenjivi token, koji simbolično predstavlja putovnicu za nova iskustva. Prvi smo pokrenuli proces u kojem se nezamjenjivi token može nadoknaditi fizičkim predmetom, kazao je vlasnik tvrtke za kreiranje virtualnih tenisica Steven Vasilev.

Njihova je popularnost skočila tijekom pandemije. Zarada od prodaje virtualne odjeće u prvoj je polovici godine premašila 750 tisuća dolara.

Zanimljivi su razgovori proizašli iz pandemije kao i rasprave o održivosti i modi i cijela se industrija preokreće. Više nemamo sezone i odmičemo se od ovog arhaičnog modela, zaključila je suvlasnica tvrtke za kreiranje virtualne odjeće Paula Sello.

Njihovu vrijednost su prepoznali i brendovi poput Guccija i Louis Vuitton, koji su svoje kolekcije izbacili u virtualnom svijetu. Taj potez najavili su i kultni Dolce i Gabbana.

Vijesti gledajte svakog dana na Novoj TV, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste vijesti? Pogledajte ih besplatno na novatv.hr
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti