Veliki pad prodaje pametnih telefona u Kini

Prodaja pametnih telefona u Kini snažno je pala u 2022. godini kliznuvši na najnižu razinu unatrag deset godina pod pritiskom pandemijskih ograničenja i usporavanja gospodarstva koji su prigušili potrošnju, pokazuju podaci tvrtki IDC i Canalys.

Hina | 30.01.2023. / 12:29

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Lani je u Kini isporučeno 286 milijuna pametnih telefona, za 13 posto manje nego u 2021., utvrdio je IDC te dodao da je obujam prodaje najmanji od 2013.

Najviše pametnih telefona prodao je lani kineski tehnološki div Vivo, ali za četvrtinu manje nego u 2021., utvrdio je IDC. Njegov tržišni udio iznosio je 18,6 posto.

Predstavljanje Samsung Galaxy S22 serije Sada je sve službeno: Poznat je datum predstavljanja najjačih Samsungovih telefona

Na drugom je mjestu Honor, koji je u 2022. isporučio nekih 34 posto više uređaja nego u 2021.

Apple je sustigao Oppo s kojim dijeli treće mjesto. Američki div prodao je za 4,4 manje pametnih telefona nego u godini ranije, pokazuju podaci IDC-a.

Pad prodaje pametnih telefona u Kini odražava stanje sektora na globalnoj razini. Tako ih je lani u svijetu isporučeno samo 1,2 milijarde, za 11 posto manje nego 2021. i najmanje od 2013., prema IDC-u.

U zasebnom izvješću analitička tvrtka Canalys objavila je u ponedjeljak o da je Apple u četvrtom lanjskom tromjesečju u Kini prodao 16,4 milijuna uređaja, za četvrtinu manje nego u istom razdoblju 2021. Isporuke su smanjene prvi put od početka pandemije, napomenuli su.

Appleovi rezultati bolji su, ipak, od onih Xiaomia i Honora, koji su u četvrtom tromjesečju zabilježili pad prodaje za 37,3 odnosno 14,1 posto, ističu u Canalysu. Dodaju i da je američki div na kraju 2022. potvrdio poziciju proizvođača s najviše prodanih mobitela.

Slika nije dostupna Mogu li podaci iz naših pametnih telefona ukazati na rizik od smrti? Ovi znanstvenici tvrde da je to moguće

Savjetodavna tvrtka objašnjava pad prodaje mjerama suzbijanja zaraze koronavirusom.

Stroga politika suzbijanja pandemije rezultirala je povijesno visokom štednjom kućanstava jer je osobna potrošnja postala konzervativna, rekao je Canalysov analitičar Lucas Zhong.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti