Za tržište savitljivih pametnih telefona vrijedi poznata poslovica o mačićima koji se bacaju u vodu. Prvi predstavljeni modeli nisu mogli privući veliki broj korisnika, pored onih early adoptera, odnosno ljubitelja mobilne tehnologije koji uvijek traže najnovije i najmodernije uređaje. Pored visoke cijene, problematična je bila i kvaliteta izrade ekrane pa je većina ljudi, kojima su takvi uređaji čak i bili zanimljivi, odlučila preskočiti kupovinu i sačekati nove generacije u kojima će takvi problemi biti riješeni.
Upravo je to Samsung i uspio napraviti s posljednjom generacijom predstavljenih savitljivih telefona iz serija Z Fold i Z Flip, a to se osjeti i po potražnji za tim uređajima. Naime, u odnosu na isti kvartal prošle godine, broj isporuka savitljivih telefona porastao je skoro za 500 posto, dok je u odnosu na raniji kvartal taj porast iznosio 215 posto, što jasno ukazuje na rastući interes za takvim oblikom telefona. O kakvom se porastu radi najbolje govori i podatak da je u posljednjem tromjesečnom razdoblju isporučeno više savitljivih telefona u odnosu na zbroj isporuka u protekla četiri kvartala.
Tijekom trećeg ovogodišnjeg kvartala isporučeno je 2,6 milijuna uređaja, a najveći udio tržišta - čak 93 posto zauzeo je upravo Samsung, dok je ostali udio na tržištu zauzeo Huawei.
Što se prognoze za cijelu godinu tiče, iz kompanije Display Supply Chain Consultants (DSCC) očekuju da bi broj isporuka mogao dosegnuti 7,5 milijuna komada, uz napomenu kako je ta brojka mogla biti i veća, no na predviđanja su utjecali i problemi s nestašicom čipova. Što se sljedeće godine tiče, očekivanja su još i veća i to za čak 10 milijuna telefona pa bi broj isporuka savitljivih telefona u 2022. mogao doseći 17,5 milijuna.
Kompanija koja bi trebala ponovno zauzeti najveći dio ovog tržišta je Samsung, a iako je sljedeće godine konkurenciju trebao zaoštriti i Google sa svojim savitljivim smartphoneom Pixel Fold čini se da su od njega, barem za sada, odustali.
Izvor: TechSpot