Današnja vijest dana je kupnja AOL-a od strane Verizona za punih 4,4 milijarde dolara u kešu. Ovom akvizicijom Verizon priprema svoj ulazak na tržište mobilnog oglašavanja, a ujedno dobiva pristup usluzi prodaje oglasa te objavu videozapisa u HD rezoluciji.
AOL će postati digitalni inovator, veseli nas što ćemo zajedno raditi na vlastitom razvoju digitalno povezanog svijeta
...poručio je u objavi za medije Lowell McAdam, direktor Verizona. S druge strane, direktor AOL-a Tim Armstrong je preko emaila zaposlenicima poručio kako će ovo pripojenje Verizonu rezultirati većim plaćama. Armstrong će zadržati svoju poziciju, također stoji u objavi.
Posljednjih godina napetost na tržištu operatera na američkom tlu sve više raste. Kompanije poput Verizona, ali i konkurentnih AT&T-a ili Sprinta naporno se bore kako bi zauzele što veći dio tržišnog kolača, a ovom kupnjom Verizon će moći svojim korisnicima ponuditi kvalitetan videosadržaj, što je vjerojatno samo jedan od načina kojim kompanija planira privući nove korisnike. Spominje se i lansiranje nove video usluge namijenjene mobilnim uređajima, no nema više detalja u vezi iste.
Prvi je vijest o ovoj akviziciji objavio Wall Street Journal, nakon čega su dionice AOL-a skočila za čak 18%, dok su one Verizonove pale za 1,6%.