Vertiv nagrađen za svoje rješenje kojom je ušteđeno čak gigawatt električne energije

Vertivov koncept uštede energije pod nazivom Energy Savings as a Service (ESaaS) dobio priznanje drugu godinu zaredom.

Martina Čizmić | 13.11.2019. / 14:02

Viktor Petik, Vlasta Brozović, Igor Grdić i Giordano Albertazzi (Foto: Vertiv)

Tvrtka Vertiv nagrađena je nagradom „Best Energy Efficiency Solution” za koncept uštede energije pod nazivom Energy Savings as a Service ( ESaaS ) na desetoj globalnoj radionici Telefónice. Projekt koji je Vertivu donio nagradu je Concepción postrojenje Telefónice u Madridu, u čijim se tehničkim prostorijama potrošnja energije smanjila za 85 posto, što je rezultiralo uštedom čak jednog gigawatta godišnje.

U veljači 2018., Vertiv i Telefónica, jedan od najvećih telekomunikacijskih operatera i pružatelja mobilnih usluga na svijetu, najavili su globalno partnerstvo kako bi dodatno povećali uštedu energije kroz prilagođena infrastrukturna rješenja. U sklopu novonastalog partnerstva, Vertiv nudi ESaaS svim poslovnicama Telefónice u Europi i Latinskoj Americi, pokrivajući sve aspekte, od inicijalnih procjena do sveobuhvatnih usluga održavanja tijekom sljedećih 10 godina.

U suradnji s Telefónicom, Vertiv je napravio velike korake u smjeru uštede energije i smanjenja emisije ugljik-dioksida te utjecaja na okoliš. Dobivena nagrada, velikim dijelom zahvaljujući projektu tehnološkog unaprjeđenja postrojenja Concepción, dokaz je predanog rada te još jedan pozitivan pomak u smjeru ekološki podobnijeg i efikasnijeg poslovanja. Pomoću ESaaSa, kroz ovaj i slične projekte, Vertiv može pomoći klijentima unaprijediti poslovanje i smanjiti troškove, ali i uvelike poboljšati utjecaj poslovanja na okoliš.

Dobiveno priznanje Telefónice potvrda je posvećenosti Vertiva u pružanju vrhunskih rješenja klijentima diljem svijeta kojima unaprjeđuje budućnost telekomunikacije. Jedna od glavnih značajki sustava je promicanje efikasnosti kroz tehnološke napretke, što rezultira smanjenjem potrošnje energije i ima pozitivan utjecaj na okoliš. Uporabom koncepta uštede energije pod nazivom Energy Savings as a Service Model unaprjeđuje se učinkovitost funkcioniranja mreže, a minimiziraju se troškovi poslovanja i rashodi, posebice troškovi poslovanja. Implementacija ovog koncepta će dugoročno znatno koristiti našim klijentima diljem svijeta, uključujući one na području Hrvatske i CSE regije, istaknuo je Igor Grdić, član uprave Vertiv Croatia.

Telefónica Global Workshop svake godine okuplja sudionike iz svih zemalja svijeta u kojima ovaj telekomunikacijski operater posluje. U sklopu radionice prezentiraju se najnovije inovacije na području obnovljive energije u svrhu pronalaženja novih načina uštede energije te smanjenja emisije ugljik-dioksida. Prošle godine, Vertiv je osvojio istu nagradu kao priznanje za sustave upravljanja toplinom instaliranih u jedan od najvažnijih podatkovnih centara Telefónice blizu Bogote (Kolumbija). Također, 2017. godine Vertiv je bio dobitnik nagrade „Best Partner of the Year”.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti