Otkako je počela pandemija koronavirusa, u Viberu su povećali kapacitete svojih primarnih usluga i pokrenuli brojne inicijative kako bi potaknuli zajedništvo i pozitivan stav kod svojih korisnika. Kako su se danas pohvalili, rezultat je bitno povećanje u korištenju aplikacije diljem svijeta.
Tijekom posljednjih nekoliko tjedana, ističu iz Vibera, primijećeno je povećanje aktivnosti korisnika na svim servisima platforme. Najpopularnije usluge trenutačno su s polja komunikacije – točnije grupne poruke i pozivi. Broj poslanih grupnih poruka povećao se za 134 %, a broj grupnih poziva koje je primio prosječni korisnik Vibera u posljednja dva tjedna povećao se za 370 %. Community interakcija veća je za 78 %, za što su zaslužne i inicijative poput redovitih Washington Post vijesti i angažmana prema većoj dostupnosti važnih informacija o sigurnosnim procedurama, usmjerenih na Viberovu bazu korisnika tijekom perioda izolacije.
Iz Vibera ističu kako se broj dnevno aktivnih korisnika Vibera tijekom ožujka povećao za 18 posto, dok je dnevni broj novoregistriranih korisnika porastao za 25 posto. Ljudi sve duže razgovaraju pa se tako trajanje poziva povećalo za 35 posto, a korisnici su i za 75 posto povećali broj poslanih videa.
Tijekom ovih izazovnih vremena prilagođavamo se i pomažemo prijateljima i obiteljima, učenicima i učiteljima, zaposlenicima i partnerima ostati u neometanom kontaktu. Korisnici se oslanjaju na nas i nastavit ćemo unaprjeđivati njihovo iskustvo s platformom uz pružanje slobodne i sigurne komunikacije za sve, izjavio je izvršni direktor Rakuten Vibera, Djamel Agaoua.
Viber je reagirao i na trenutne potrebe korisnika pa su tako u proteklih nekoliko tjedana uveli i neke novosti u aplikaciji. Među ostalim, broj sudionika u glasovnim pozivima putem Vibera povećao se s 5 na sve do 20 osoba.
Kako bi proširio informacije o važnosti aktualnih zdravstvenih mjera, Viber je poslao poruke s higijenskim uputama WHO-a prema nekoliko milijuna ljudi, na 22 jezika. U nastojanju da ljudima pomogne razlučiti istinu od zabluda o koronavirusu, Viber je predstavio službenog WHO bota, dok s Unicef U-Reports radi na pružanju vijesti i informacija o koronavirusu u realnom vremenu i na mnoštvu jezika.
U svrhu što boljeg širenja službenih informacija o COVID-19, Viber je u 12 zemalja, zajedno s nadležnim vlastima, predstavio službene communityje (pa tako i u Hrvatskoj) putem kojih korisnici mogu primati službene i pouzdane informacije o pandemiji i mjerama predostrožnosti.