Prva, a za mnoge i najvažnija prepreke pri razmišljanju o kupovinu električnog automobila jest njegova cijena. Čak i uz poticaje (koje nije lako dobiti jer je potražnja velika), vozila s električnim motorima i dalje su prilično skupa u odnosu na modele koje pokreću motori s unutarnjim izgaranjem. Ostali veliki problemi e-automobila su baterija, odnosno njen doseg te brzina punjenja i infrastruktura.
Kako je već sada očito da će budućnost ove industrije biti električna, spomenuti se problemi pokušavaju riješiti te svake godine možemo očekivati naprednije baterijske tehnologije, nadamo se i većoj brzini punjenja, a jasno je kako će broj stanica za punjenje konstantno rasti.
Što se cijene tiče, U Volkswagenu žele riješiti i taj problem, a to rješenje trebalo bi biti - ID LIFE koncept koji su jučer predstavili. Riječ je o malom urbanom vozilu čiji bi glavni adut trebala biti njegova cijena od, za tržište električnih automobila, samo 20 tisuća eura. Automobil je prikazan na internacionalnom automobilskom sajmu u Minhenu IAA MOBILITY 2021, no iako su otkriveni njegov vanjski i unutrašnji dizajn (koji se mogu i promijeniti) te neke specifikacije, dolazak LIFE-a na tržište očekuje se tek 2025. godine.
ID LIFE naša je vizija sljedeće generacije potpune urbane mobilnosti. Konceptni automobil naš je prikaz ID modela u segmentu malih automobila koji ćemo lansirati 2025. po cijeni od oko 20 tisuća eura. To znači da ćemo električnu mobilnost omogućiti još većem broju ljudi, rekao je izvršni direktor brenda Volkswagen Ralf Brandstätter, naglasivši kako će to biti automobil s fokusom na mlađe korisnike.
Iz VW-a kažu kako to nije samo prijevozno sredstvo s kojim će se stići od mjesta A do mjesta B, već kažu da je to “pouzdani suputnik za digitalna iskustva”. U praksi to znači da dolazi s konzolom, projektorom i ekranom za projektor koji izlazi iz kontrolne ploče i pretvara automobil u malo kino ili gaming sobu. Zanimljivo
Prilikom dizajna automobila, u VW-u su vodili računa i o održivosti koristeći reciklirane materijale u nekim vanjskim dijelovima i unutrašnjosti. Za dizajn vozila možemo reći da je pomalo neobičan i zanimljiv te nije u skladu s vozilima koje smo do sada vidjeli u seriji ID. Automobil će biti napravljen na VW-ovoj platformi za e-vozila MEB za male električne automobile te će imati pogon samo na prednje kotače. Što se samih brojki tiče, pokretat će ga motor snage 172KW koji će omogućiti da vozilo stotku uhvati za manje od 7 sekundi te 57KWh baterija koju bi, prema WLTP-u, trebalo napuniti nakon 400 km.
S godinama će VW u ponudi većinom imati električne automobile te iz njemačke kompanije očekuju da će do 2030. godine 70 posto njihovih prodanih vozila imati električne motore, a u tom povećanju udjela veliku bi ulogu trebao imati i model LIFE.