Prilikom predstavljanja Volkswagenova električnog automobila ID.3 iz te su kompanije govorili kako je, nakon Bube i Golfa, to treći najvažniji automobil ove kompanije. S njim je trebalo početi novo razdoblje za VW, razdoblje elektrifikacije i to je trebao biti prvi korak prema konačnom cilju, a to je dominacija na tržištu električnih vozila.
No pokazalo se kako su danas trendovi ipak drukčiji te je sve veća potražnja za većim vozilima iz SUV kategorije, što je teritorij koji VW napada s modelom ID.4. Ipak, trojka i dalje ostaje važan dio slagalice za ukupne planove njemačke automobilske tvrtke, a kako bi povećali potražnju za njim, prošli tjedan predstaviti su novu generaciju ID.-a 3, iako je prodaja prve generacije počela tek prije manje od tri godine.
S novim modelom VW je odgovorio na sve kritike koje su mediji i vlasnici vozila uputili prema ID.3. Uz atraktivniji dizajn, naglasak je stavljen na poboljšanu aerodinamiku te na veću kvalitetu unutrašnjosti. Također, što će mnogima biti od velike važnosti, nadograđena je i tehnologija automobila, što se pogotovo odnosi na softver koji su mnogi kritizirali u prvom modelu.
S novim ID.3 12-inčni infotainment zaslon sada je dio osnovne opreme, dok novi softver donosi bolje sučelje i, što je puno važnije, bolje performanse, a predstavljene su i neke opcije koje bi trebale pomoći prilikom putovanja poput opcije Travel Assist. Također i punjenje vozila bi trebali biti jednostavnije, za što će se pobrinuti i opcija planiranja rute koja automobil neće usmjeriti na spore punionice na kojima je često gužva.
Što se performansi samog automobila tiče, tu ne treba očekivati velike promjene jer novi ID.3 i dalje dolazi s istim motorom (201KS) i baterijama (58kWh i 77kWh).
Početak proizvodnje nove generacije ovog vozila najavljen je za jesen ove godine te će ovo vozilo, barem na početku, biti prvenstveno namijenjeno europskom tržištu. Cijena, kao i početak prodaje novog ID.3 još nisu poznati.
Izvor: ArenaEV