Organizator konferencije bio je Tehnološki park Varaždin d.o.o. koji je u suradnji s lokalnim partnerima, FOI-jevim Centrom za podršku studentima i razvoj karijera te tvrtkama Kreda i Expertiva okupio sudionike iz 10 zemalja svijeta.
U sklopu teme konferencije „First sale to global scale“ sudionici su kroz predavanja i panel diskusije imali prilike saznati koje mogućnosti i izazove pruža poslovanje u jednom od 10 najkonkurentnijih gradova svijeta, gradu Chicagu, u kojem se nalazi „1871“, najbolji poduzetnički inkubator u SAD-u.
Program konferencije započeo je pozdravnim govorima direktora Tehnološkog parka Varaždin, Josipa Boraka, te gradonačelnika grada Varaždin, Gorana Habuša.
„Keynote“ sesija otvorena je panelom „Crossing sectors – enablers and barriers“ koju je moderirao Peter Hopwood. Njegove sugovornice, Peggy Parfenoff (WorldChicago), Nicole Vasquez (The Shift, Chicago) i Kristina Detelj (FOI) pričale su o programima koje provode s ciljem međunarodnog povezivanja stručnjaka iz različitih sektora. Terra Winston (inTerractions) održala je interaktivno predavanje u kojem je ilustrativno objasnila sličnosti i razlike između startupova i korporacija dok je Pal Rikter (Copenhagen Gate) svoje predavanje o strukturiranom pristupu rastu namijenio tvrtkama koje su tek na početku poslovanja.
Poslovnu sesiju otvorio je Marko Linke (Repsly) koji je pričao o putu svoju tvrtke od početnih grešaka do stabilnog rasta. Panel „Inside the building – out of the box“ koji je moderirao Karlo Kukec (Tehnološki park Varaždin) pokušao je predstaviti nove koncepte i ideje za infrastrukturnu podršku poduzetništvu. Iskustva i prakse koje su prenijeli sudionici panela, Matija Tomašković (Evolva), Davorin Štetner (CRANE) i Keith Bradley (Intrinsyc Consulting) dali su prilično jasnu sliku o tome koje su institucije na dobrom putu, koje bi trebale mijenjati pristup, ali i za koga ima prostora i potrebe u području potpore poduzetništvu.
Marina Christos, čija tvrtka djeluje u inkubatoru „1871“, najboljem poduzetničkom inkubatoru u SAD-u u 2015., pričala je o globalnoj snazi marketinga putem društvenih medija. Julian Oehrlein iz tvrtke Oradian iznio je svoja iskustva rada u startupu koji je predstavio novi pristup mikrofinanciranju.
Paralelno s poslovnom održavala se developerska sesija na kojoj su predavači Josip Bišćan (Infinum), Goran Hacek (Rimac automobili) i Berislav Skupnjak (Mobilisis) održali interaktivna predavanja s posebnim osvrtom na IoT rješenja za smart city koncepte i super automobile te razvoj hibridnih aplikacija.
Za titulu Voogle startup godine borilo se 9 timova. Njihov zadatak bio je prezentirati svoj proizvod u obliku trominutne prezentacije nakon koje je stručni odbor imao 6 minuta vremena za pitanja. Treće mjesto pripalo je varaždinskom timu Mybeeline, s inovativnim rješenjem u za vođenje pčelarskog poslovanja. Drugo mjesto odnio je varaždinski MakeApp, mobilna aplikacija koja korisnici u realnom vremenu pruža automatizirane prijedloge za šminkanje lica. Prvo mjesto i titula Voogle startup godine pripala je koprivničkom timu „Nanodiy“, inovativnom rješenju za personalizirani ispis na sve vrste tkanina. Vrijedne nagrade za prvoplasirane osigurali su Algebra, Startup Slovenia, PODIM, Tehnološki park Varaždin, Voogle Idea Accelerator i GeekDesign.
U popodnevnom dijelu Voogle konferencije održano je preko 100 B2B poslovnih sastanaka. Sastanci su se po „business blind dating“ principu održavali u ložama kazališta.
Konferencija se održala pod pokroviteljstvom Europske poduzetničke mreže i Europske komisije.