Jedna od posljedica diselgatea, skandala s varanjem na testovima emisije štetnih plinova u Volkswagenu jest orijentacija kompanije na vozila s električnim motorima. Planovi njemačkog automobilskog diva su veliki i uključuju ulaganje desetaka milijardi eura na razini cijele VW grupe tijekom sljedećih godina, a najveće nade polažu se u model ID 3, za koji u Volkswagenu kažu da je njihov treći najvažniji model u povijesti, nakon Bube i Golfa, što dovoljno govori o očekivanjima od tog vozila.
Sljedeća godina bit će ključna za Volkswagen i transformaciju kompanije prema električnim vozilima: S lansiranjem modela ID.3 i drugim atraktivnim modelima iz serije ID, naša električna ofenziva bit će vidljiva i na cestama, najavio je 2020. godinu Thomas Ulbrich, jedan od članova odbora VW-a zaduženih za električna vozila.
Unutar Volkswagen grupe tijekom sljedeće godine očekujemo lansiranje čak osam modela električnih vozila, uključujući i električne automobile Škode, Audija i Seata, dok se najveća prodaja očekuje od modela ID.3 čija cijena za najjeftiniji model iznosi oko 30 tisuća eura. Tijekom 2021. godine u njemačkoj kompaniji očekuju da će godišnje proizvoditi 330 tisuća modela ID.3 u tvornici u Zwickau – ranije postavljen cilj od milijun proizvedenih automobila Volkswagen će ostvariti dvije godine ranije, 2023. u odnosu na ranije najavljivanu 2025. godinu.
Prošle godine proizvodnja je iznosila samo 50 tisuća komada, što je kap u moru u odnosu na skoro 11 milijuna benzinaca i dizelaša proizašlih s proizvodnih traka njemačke kompanije, dok je ove godine proizvodnja Volkswagenovih električnih vozila porasla na 70 tisuća komada. Ukupno, od 2013. u VW-ovim tvornicama proizvedeno je oko 250 tisuća automobila s električnim motorima, uključujući i hibride.
Izvor: The Guardian