Postanite fan na Facebooku ako već niste!
Jan Koum, osnivač WhatsAppa koji je nedavno prodan Facebooku za nevjerojatnih 19 milijardi dolara, ima razlog za slavlje jer njegov servis ima 500 milijuna korisnika, 700 milijuna poslanih fotografija i 100 milijuna poslanih videa dnevno!
No Koum neće otvoriti šampanjac, niti će izvesti svoje zaposlenike na večeru. “Ići ćemo do naših inženjera i srediti hrpu bugova”, kaže Koum. “Kod nas se nije dogodilo ništa spektakularno u zadnjih šest mjeseci, no imamo 1.000 sitnih bugova koje moramo srediti i napraviti neka unaprjeđenja”.
Kouma ne interesira novac, jer ga sada ima i više nego dovoljno, no interesira ga kako da njegova aplikacija WhatsApp bude još popularnija. Naime, poznato je kako WhatsApp nikad nije imao zaposlenog marketingaša, niti je oglašavao svoj proizvod, jer kako kaže sam Koum “Ne postoji toliko novaca i poznatih osoba koji mogu uvjeriti ljude da kupe loš proizvod. Ljudi su pametni ovih dana. Oni očekuju dobro korisničko iskustvo.”
WhatsApp ima još puno prostora za napredak, iako njegovi korisnici vrtoglavo rastu u zemljama poput Indije, gdje ih ima 48 milijuna, Brazilu, gdje ih ima 45 milijuna, a gdje je rast gotovo vertikalan. Također, u Turskoj je zabilježen velik porast nakon što je država blokirala Twitter, pa su u WhatsAppu čak zaposlili osobu koja će raditi na korisničkoj podršci na turskom jeziku.
No iako u ovim država WhatsApp dobro stoji, u azijskim državama stvari su posve drugačije. U Japanu, na Tajlandu i Tajvanu Line ima više aktivnih korisnika, a KakaoTalk u Koreji. Možda najveći izazov WhatsAppu je Kina gdje je apsolutni vladar WeChat.
Sve u svemu, WhatsApp postoje vrlo važan servis, što govori i podatak da je Facebook izdvojio ogromne novce kako bi širio svoje poslovanje.