Otkako je Facebook 2014. kupio WhatsApp za 19 milijardi dolara, nitko (pa vjerojatno ni ekipa u Facebooku) nije znao kako planiraju WhatsApp učiniti profitabilnim.
Čini se kako su odgovor pronašli u naplati poruka. No prije nego što korisnici počnu u panici bježati s WhatsAppa, treba istaknuti kako će se poruke naplaćivati samo komercijalnim korisnicima, odnosno tvrtkama.
Uz pomoć novih alata, kompanije će moći preko WhatsAppa dijeliti razne usluge i informacije - kao što su datumi isporuke ili ukrcajne propusnice za zračne luke.
Cijena poruka i obavijesti bit će od 0,5 centi pa sve do 90 centi (od 30 lipa do 6 kuna) ovisno o zemlji u kojoj se kompanija nalazi. Drugim riječima, cijena će uglavnom biti skuplja od običnih SMS-ova. Tvrtke će također morati platiti naknadu i za potvrđene isporuke.
Bit će im dopušteno besplatno odgovarati na pitanja, zahtjeve i probleme korisnika u periodu od 24 sata. Ako ne odgovore u tome roku, odgovore će morati platiti.
Kao i svi ostali razgovori, poruke poslane preko API-ja poslovnog WhatsAppa bit će kriptirane, odnosno WhatsApp neće moći čitati njihov sadržaj.
Međutim, prema Wall Street Journalu i dalje postoji mogućnost koja će tvrtkama dopustiti pohranjivanje poruka u dešifriranom stanju.
Među prvima koji su usvojili ove novitete su Uber, online trgovina Wish i turistička agencija Booking.com.
Izvor: BBC