Sve je više pametnih uređaja koji nas okružuju i kojima se svakodnevno služimo. Od, naravno, pametnih telefona pa do pametnih satova, televizora, kamera i brojnih drugih povezanih uređaja bez kojih više ne može zamisliti život i posao.
Na današnjoj konferenciji koju je Xiaomi održao u Zagrebu, ova je tvrtka predstavila svoj široki portfelj proizvoda i uređaja iz kategorija Smart Home i lifestyle IoT. Također, posjetitelji konferenciji saznali su više i o samom Smart Living konceptu koji, kako naglašavaju u Xiaomiju, u fokus stavlja povezivanje uređaja koji nam u užurbanoj svakodnevici trebaju omogućiti pametan stil života.
Na samom početku eventa Goran Mudrovčić, direktor Xiaomija za Hrvatsku i Sloveniju, ukratko je podsjetio na povijest kompanije te njihove planove i vizije za budućnost. Ti planovi, među inim, uključuju i kategoriju pametnih uređaja te su se uzvanici danas mogli upoznati s brojnim uređajima iz Xiaomijeva Smart Home segmenta koji je podijeljen u šest kategorija - televizija i mediji, usisavači, ambijentalni uređaji, kuhinjski uređaji, uređaji za rasvjetu i pametni uređaji poput kamera, senzora za otvaranje vrata i prozora, senzora za detekciju svjetska itd.
Goran Mudrovčić (Foto: Xiaomi)
Na konferenciji su prikazani i brojni uređaji iz lifestyle segmenta koji uključuju kategorije poput satova, vozila (električni romobili), uredske uređaje, uređaje za osobnu njega itd. Ovo je prvo predstavljanje Xiaomijevog Smart Living koncepta kojim želimo pokazati široki portfelj Xiaomijevih IoT proizvoda i omogućiti prisutnima da iz prve ruke iskuse pametan način života koji Xiaomi postiže zahvaljujući svojoj `Smartphone x AIoT` strategiji te poslovnoj filozofiji `Inovacija za sve`, komentirao je Mudrovčić.
Na konferenciji su, među inim, objavljeni i podaci o poslovanju na tržištu IoT-a u drugom ovogodišnjem kvartalu te je, prema njima, broj spojenih IoT uređaja na Xiaomijevoj AIoT platformi porastao u 2023. na 654,5 milijuna ili za 24,2 posto u odnosu na 2022. Također, porastao je i broj korisnika koji imaju pet i više priključenih uređaja na AIoT platformi je 13 milijuna ili 27,8 posto više u odnosu na prošlu godinu.
Govoreći o Xiaomijevom poslovanju, Mudrovčić je naglasio i marže kompanije koje im omogućuju da njihovi proizvodi s “poštenim cijenama” budu dostupni svima, a pohvalio se i inovacijama tvrtke zahvaljujući kojima su zauzeli 29 mjesto na popisu “50 najinovativnijih kompanija 2023.” prema Boston Consulting Groupu (BCG).