Yokoshopping želi promijeniti način kako kupujemo stvari u Hrvatskoj

Tvrtka koja je originalno osnovana i krenula sa radom u Francuskoj, a sada širi svoje poslovanje i na teritorij Hrvatske.

Zimo Zimo Zimo | 24.10.2011. / 12:32

Yokoshopping želi promijeniti način kako kupujemo stvari u Hrvatskoj

Tvrtka koja je originalno osnovana i krenula sa radom u Francuskoj, a sada širi svoje poslovanje i na teritorij Hrvatske.

Yokoshoopping novi je oblik igre koji sa sobom nosi mogućnost da igrači ili potencijalni kupci dođu do određenih proizvoda sa svim jamstvima i to po cijenama koje su ispod tržišnih, kažu dečki koji stoje iza ove nove kompanije.

Kako stvar funkcionira?

Svaki korisnik kupuje kredit koji mu omogućava sudjelovanje u igrama. Iz Yokohoppinga kažu kako će ukupni utrošeni kredit svih igrača pokriti razliku između tržišne cijene i snižene cijene po kojoj igrač kupuje proizvod. Ukoliko korisnici ne osvoje aukciju ili prodaju, Yokoshopping će vaše kredite pretvoriti u bonove za kupnju, a te bonove možete iskoristiti kako bi kupili neki proizvod po tržišnim cijenama a koje su onda umanjene za ukupni iznos utrošen na aukciji ili prodaji.

Koliko smo uspjeli primijetiti stranica još uvijek nije u potpunosti prilagođena našem tržištu što dokazuju cijene koje su još uvijek istaknute u eurima, no vjerujemo da postoji potencijal ovakvog servisa i na našem tržištu.

Kako bi stvar zaživjela u Hrvatskoj te kako bi korisnici znali za najbolje ponude pobrinut će se Ilija Brajković i Petar Bogdan. Više o svemu možete pročitati na njihovim službenim stranicama i pratite ih na Twitteru.

UPDATE: Cijene smo ostavili u eurima iz dva razloga:

  • Zbog kupaca iz ostalih zemalja (BiH, Srbija…)
  • Naši ljudi su navikli na EUR i to im je „prirodno“ (stan unajmljujemo u eurima, auto kupujemo u eurima…)

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti