Govor mržnje jedan je od najvećih problema na društvenim mrežama koji je iznimno teško, a ponekad se čini i nemoguće zaustaviti. Problem je prisutan na svim mrežama - Facebooku, Instagramu, TikToku, Twitteru itd. i te kompanije ulažu velike napore kako bi riješile taj problem ili barem smanjile neprikladan sadržaj i količinu govora mržnje.
Na količinu takva sadržaja, otkrili su podaci nedavnog istraživanja znanstvenika sa sveučilišta u Potsdamu utječe i, vjerovali ili ne - vrijeme, odnosno vremenske (ne)prilike. Kada je temperatura ugodna i unutar nekih granica u kojima nam nije hladno, niti vruće, količina govora mržnje na Twitteru je najmanja. Kada su temperature niže, a pogotovo kada porastu, s njima raste i govor mržnje.
Do ovih zanimljivih podataka znanstvenici su došli analizom više od 4 milijarde tvitova objavljenih u SAD-u u razdoblju od čak 6 godina - između 2014. i 2020. te su ih povezali s klimatskim podacima za to razdoblje. U ovoj analizi, naravno, koristili su pomoć umjetne inteligencije.
Korisnici društvenih mreža, prema rezultatima istraživanja, tako su najpitomiji kada je temperatura zraka između 12 i 21 stupanj Celzijus. Kada je vrijeme hladnije i temperatura padne ispod 12 stupnjeva, količina govora mržnje poraste za oko 12 posto, dok je situacija kada su u pitanju vrućine još i gora. Naime, kada živa na termometru poraste iznad 21 stupanj Celzijus, govor mržnje poraste za čak 22 posto.
Ono što je posebno zanimljivo jest da je situacija slična na svim područjima, uključujući i ona u kojima žive osobe boljeg standarda koje su mogu priuštiti klimatizacijske uređaje.
Izvor: Business Insider