Zaposlenici Alphabeta nisu zadovoljni odgovorom o potencijalnim otpuštanjima: “Zaista je teško je predvidjeti budućnost”

Tehnološke kompanije više se ne bore za zaposlenike - ovu su godinu obilježili rezanje troškova i brojni otkazi.

Hrvoje Jurman Hrvoje Jurman | 11.12.2022. / 10:45

Sundar Pichai (Foto: Afp)

Tijekom ove godine situacija u tehnološkim kompanijama radikalno se promijenila. Osim po stanju na burzi, to možemo vidjeti i po broju otkaza koji su dobili brojni zaposlenici manjih i većih IT tvrtki, a otkazima, čini se, nije kraj. Jedna od kompanija u kojoj su zaposlenici već neko vrijeme u strahu od otkaza jest i Alphabet, krovna kompanija koja uključuje više tvrtki, uključujući i Google.

Slika nije dostupna Amazon planira otpustiti čak 10 tisuća ljudi

CEO kompanije Pichai prije nekoliko mjeseci najavio je promjene koje uključuju smanjenje troškova i načina vrednovanja performansi zaposlenika, no ono što još nije najavio su - otkazi. A među Googleovcima sve se više priča kako bi to mogao biti sljedeći korak kompanije.

Tijekom nedavnog sastanka s izvršnim direktorom, zaposlenici tvrtke željeli su znati planove kompanije za sljedeću godinu, odnosno razmišljaju li šefovi tvrtke o otkazima. Iako Sundar Pichai nije rekao da su otkazi u planu, njegove riječi ipak nisu zvučale utješno. Zaista je teško predvidjeti budućnost tako da nažalost ne mogu sjediti ovdje i preuzeti dugoročne obveze, rekao je zaposlenicima i dodao kako trenutačno pokušavaju donijeti važne odluke, biti disciplinirani, racionalni i napraviti prioritete kako bi bolje prebrodili oluju.

Mislim da bi se na to trebali fokusirati i napraviti najbolje što možemo, prilično je neodređen bio Pichai.

Iako je Alphabet u prošlom kvartalu zabilježio porast prihoda od 6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, to je prvi put od drugog kvartala 2020. godine (na koji se, zbog koronavirusa i lockdowna u zemljama diljem svijeta i ne može gledati kao na vjerodostojni statistički podatak) da je porast prihoda manji od deset posto.

Slika nije dostupna Meta započela s najvećim valom otkaza u svojoj povijesti, Zuckerberg priznao: Pogriješio sam i preuzimam odgovornost

Jedan od razloga za zabrinutost u kompaniji jest pad oglašavanja jer, zbog velike inflacije i ekonomske nesigurnosti, brojne kompanije smanjuju budžete za oglašavanje. Googleova zarada od oglasa u spomenutom kvartalu porasla je manje od ukupne Alphabetove zarade - samo 2,5 posto, dok je zarada YouTubea od oglašavanja bila u minusu od 2 posto, prvi put od kada se službeno objavljuju brojke tog servisa 2019. godine.

Izvor: NY Post
 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti