Zašto je film ‘The Interview’ važna prekretnica u filmskoj industriji?

Sliku iz naslova mogli ste zadnjih dana vidjeti svugdje po webu, no po čemu je ovaj film drugačiji od ostalih i zašto dobiva toliko medijske pažnje?

Saša Fišter sasa@zimo.co | 29.12.2014. / 07:00

Zašto je film ‘The Interview’ važna prekretnica u filmskoj industriji?

Sliku iz naslova mogli ste zadnjih dana vidjeti svugdje po webu, no po čemu je ovaj film drugačiji od ostalih i zašto dobiva toliko medijske pažnje?

Sony je ovu komediju odlučio povući nakon prijetnji hakerske skupine Guardian of Peace (GOP), a razlog je vjerojatno taj što se u filmu pokušava smaknuti lidera Sjeverne Koreje Kim Jong-a. Također, veliki kino lanci također su odlučili ne prikazati premijeru filma koja se trebala održati na Božić. Obama je nazvao ovaj Sonyjev potez greškom.

No, unatoč tome što kino dvorane nisu htjele prikazati film, Sony je odlučio pustiti ‘The Interview’ putem interneta, pa tako film možete sada kupiti ili rentati u svim glavnim online trgovinama poput Appleovih iTunesa, Googleovog Playa, YouTube-a, Xbox Videa i Sonyjeve stranice. 

Do sada je film prikupio preko 15 milijuna dolara u samo četiri dana, od čega je velika većina pripala online prodaji, odnosno preko dva milijuna downloada i iznajmljivanja, točnije velike zasluge idu YouTubeu i Google Playu. Također, inicijativi prikazivanja filma priključilo se i 300 nezavisnih kino dvorana u SAD-u.

Iako je za izradu filma i marketinški budžet potrošeno oko 100 milijuna dolara, Sony mora nadoknaditi taj iznos, no kako je krenulo, moguće je d a će i dobro na kraju zaraditi. 

Film je postao hit i na torrentima pa je tko procijenjeno da je ‘The Interview’ preuzet preko 1.5 milijuna puta u prva dva dana, što je opet marketinška strana cijele priče.

Sony je u službenom priopćenju istaknuo kako je ‘The Interview’ već svrstan kao broj jedan online film svih vremena Sony Picturesa, a online distribucija krenula je na Kanadu kroz sve prije spomenute platforme.

Ovaj film je svakako prekretnica u načinu kako ljudi dolaze do novih filmskih naslova i pokazuje moć online-a u odnosu na kino dvorane koje ponekad ne žele prikazati filmove, kao u ovom slučaju. Ovim se otvara jedno posve novo poglavlje u filmskoj industriji.

Foto Sony

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti