Nekad smo svi htjeli biti glazbenici, svirati u bandovima, a kako se približavamo 30-ima svi želimo biznis i to vlastiti, no postoje neka pravila.
Sve više mladih okreće se otvaranju kompanije jer je to nekako postalo cool, a budimo realni, kompaniju je lakše otvoriti nego ikad. Malo papirologije i tjedan dana jurcanja amo tamo i kompanija je službeno vaša.
No otvoriti kompanije bez vizije i misije, odnosno općenito bez same ideje prilično je loša zamisao. Većina takvih kompanija propadne već nakon prve godine.
Istraživanja koje je proveo Startup Genome nad 3200 kompanija pokazuje kako samo 1 od 12 kompanija uspije. No koji su razlozi neuspjeha kompanija? Genom navodi kako uspješne kompanije imaju dvije glavne stavke, a to su dobar proizvod i veliko tržište na kojem se kompanija može razvijati. No kako bi se sama kompanija razvijala potrebno je poznavati sljedeće: klijenta, produkt, tim, biznis model i financiranje.
Kompletna infografika donosi mnogo toga zanimljivo i korisnog.