Završena prva serijska Rimac Nevera: Za svaki primjerak potrebno je pet tjedana, a godišnje se planira napraviti 50 komada

Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu.

Martina Čizmić | 12.07.2022. / 14:38

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Nakon pet godina razvoja i testiranja, tri stupnja razvoja, 18 proizvedenih prototipova, 45 crash testova, uspješno završene europske i SAD homologacije i više od 1,6 milijuna sati istraživanja i razvoja prvi proizvodni primjerak Rimac Nevere sišao je s nove proizvodne linije u Rimac postrojenjima na Jankomiru.

Prvi primjerak (serijski broj #000) ostat će u vlasništvu tvrtke Bugatti Rimac, dok su ostali primjerci namijenjeni za kupce već u visokoj fazi proizvodnje na proizvodnoj liniji. Tempo proizvodnje se podiže, sve do planiranih kapaciteta od 50 jedinica godišnje, koje će se isporučivati kupcima u cijelom svijetu.

Slika nije dostupna Rimac objasnio zašto je Nevera poseban auto. Poslao poruku i "dragim sugrađanima": "Nažalost, morat ću vas razočarati..."

Prvi automobili namijenjeni isporuci kupcima već se sklapaju, pri čemu je za svaku Neveru potrebno pet tjedana na konačnoj liniji za sklapanje, dok se mnogi njezini dijelovi i sustavi izrađuju mjesecima prije toga u pogonima Rimca. Uskoro će se isporučivati ​​diljem svijeta putem Rimac globalne mreže od 25 službena distributerska partnera, koja se proteže diljem Sjedinjenih Država, Europe, Bliskog istoka i Azije.

Kako ističu iz tvrtke Bugatti Rimac, sve glavne komponente morale su biti posebno razvijene za Neveru - od potpuno nove generacije baterijskog sustava, invertera, prijenosnika, ​​motora, kontrolnih sustava pa do infotainmenta i ostalih sustava vozila. Tijekom razvojnog procesa pogonski sklop je na novo razvijen tri puta (primjerice, s dvostupanjskog prijenosa na stražnjim kotačima na jednostupanjski prijenos) u procesu koji je trajao više od dvije godine, a svaka iteracija pomicala je granice performansi.

Dodaju kako je sam proces razvoja i homologacije bio izazovan za cijeli tim. Počevši od eksperimentalnih prototipova, preko validacijskih prototipova, a potom i predserijskih automobila, 18 prototipskih primjeraka Nevere mukotrpno je testirano u svakom zamislivom okruženju i mjerljivom aspektu, od Arktičkog kruga do klimatske komore visoke vlažnosti od 48 °C. Rigorozan četverogodišnji program testiranja sudara rezultirao je s uništenih devet automobila u 45 različitih testova sudara – sve ih je Nevera prošla s odličnim ocjenama kako bi se kupcima omogućilo da iskuse i posjeduju Neveru na svim glavnim tržištima u svijetu.

Na početku Nevera projekta proveli smo tisuće virtualnih simulacija i eksperimentirali s iteracijama dizajna prije nego što je došlo vrijeme za stvaranje prvih voznih prototipova. U to je vrijeme oko 300 ljudi je radilo u tvrtki, a sada kada ulazimo u punu proizvodnju, naša se tvrtka upeterostručila i ima više od 1500 kolega, dok je izgradnja našeg novog Rimac kampusa od 100.000 m² u tijeku.
Kampus će s vremenom postati mjesto za nastavak proizvodnje Nevere, što ga čini četvrtom lokacijom gdje će se sklapati Nevera, nakon ranijih proizvodnih lokacija (Sveta Nedelja, Veliko Trgovišće) za faze prototipa i sadašnjeg proizvodnog pogona u Zagrebu. To je bio jedan od najvećih izazova – paralelno s razvojem Nevere, Rimac Grupa se ubrzano širila: rekonstrukcijom organizacije u Rimac Technology i Bugatti Rimac, uvođenjem novih poslovnih procesa, brojem ljudi, konstantno tražeći više prostora
, istaknuo je Mate Rimac, osnivač i izvršni direktor Rimac Grupe.

Slika nije dostupna Još jedna prestižna nagrada za Rimca: Top Gear proglasio Neveru najboljim sportskim električnim automobilom godine

Dodao je kako je Rimac Nevera postavila nova mjerila za performanse automobila. Četiri elektromotora proizvode 1914 konjskih snaga i pokreću hiperautomobil od 0 do 100 km/h za samo 1,9 sekundi, a do 160 km/h (100 mph) za 4,3 sekunde. Podsjetio je kako se Nevera svojim performansama već istaknula kao proizvodni automobil s najbržim ubrzanjem na svijetu, uz to je proglašena najboljim hiperautomobilom od strane prestižnog Robb Report magazina, hiperautomobilom godine godine od strane GQ magazina i najboljim električnim automobilom visokih performansi od strane Top Geara.

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti