Kompanije također nisu imale u planu na sajmu održati velika okupljanja uživo.
Zbog velikog opreza i brige za naše zaposlenike, nećemo osobno sudjelovati na CES-u zbog rastuće zabrinutosti za javno zdravlje u vezi COVID-19, poručili su iz Meta Platforms.
Twitter je imao u planu poslati zaposlenike koji bi sudjelovali na panelima, ali navode kako su od toga odustali i pronalaze načine kako sudjelovati virtualno.
Iz Pinteresta, koji je već prethodno planirao sudjelovati na sajmu i sastancima u manjem obujmu, izvijestili su kako su donijeli konačnu odluku o odustajanju.
CES je na prošlim događajima privukao više od 180.000 posjetitelja iz cijeloga svijeta koji ondje dolaze na godišnje predstavljanje novih trendova i uređaja u tehnološkoj industriji.
Udruga koja vodi CES, Consumer Technology Association, poručila je da će se događaj odviti od 5. do 8. siječnja.
Epidemiološke mjere na događaju sastojat će se od zahtjeva za cijepljenjem, nošenjem maske te dostupnim testiranjem na COVID-19, priopćili su iz te udruge.
Tvrtke poput Qualcomma, Sonya, Alphabeta i mnogih drugih izvijestili su da će sudjelovati na sajmu te predstaviti novi hardver i održavati sastanke te panele.
General Motors je izvijestio da će njihova izvršna direktorica Mary Barra uživo na sajmu predstaviti njihov električni kamionet Silverado te će razgovarati o budućoj strategiji tvrtke.
Određene tvrtke još od najave sajma izvijestile su da će sudjelovati virtualno, među njima i Nvidia, čija će izvršna direktorica održati uvodnu riječ putem video-linka.