Danas živimo u povezanom svijetu u kojem smo uvelike ovisno o internetu i svaki pad mreže ili određenih aplikacija može uzrokovati velike probleme. Dovoljno se sjetiti nedavnog pada Facebooka kada korisnici nisu mogli objavljivati sadržaj na Fejsu i Instagramu (a brojni influenceri žive od toga), niti su mogli komunicirati putem WhatsAppa.
Neki vlasnici Tesle jučer su imali puno većih problema jer, kada je Teslina aplikacija prestala raditi, nisu mogli otključati, niti pokrenuti svoje automobile. Na to su upozorili vlasnici Teslinih automobila na Twitteru, na što je reagirao i Elon Musk koji se ispričao i nekoliko sati kasnije napisao da je situacija riješena te će poduzeti mjere kako se isto ne bi ponovilo u budućnosti.
definitely some issues. bad time to be locked out of my model s and have the app not respond https://t.co/FGbm3X2Fa2
— arnold goldberg (@arnieg0001) November 19, 2021
Aplikacija je prikazivala “500 server error”, što upućuje na probleme sa serverom na koji se Teslina aplikacija pokušava spojiti. Kako je poznato, osim putem kartice s ključem i daljinskog ključa, Teslini automobili kao ključ mogu koristiti i smartphone. S obzirom na to da se telefoni povezuju s automobilom putem bluetootha, za njihovo korištenje kao ključa nije potrebna povezanost s internetom, odnosno problemi s aplikacijom ne bi trebali utjecati na otključavanje vozila.
Should be coming back online now. Looks like we may have accidentally increased verbosity of network traffic.
— Elon Musk (@elonmusk) November 20, 2021
Apologies, we will take measures to ensure this doesn’t happen again.
Ipak, kako su objavili na CNN-u, u nekim (čini se rijetkim) slučajevima korisnici ipak nisu mogli otključati svoje vozilo. Spominju slučaj Zacharyja Kiefera koji satima nije mogao ući u svoj automobil. On je izgubio Teslinu karticu koju je koristio kao ključ, a nedavno je kupio novi telefon te nije mogao otključati svoje vozilo. Izrazio je nezadovoljstvo s Teslinom korisničkom službom te je rekao da se čini da ih nije briga za probleme koje vlasnici njihovih telefona imaju.
Dio korisnika na Twitteru također se požalio kako s telefonima ne mogu otključati svoje automobile. Na Electreku kažu kako je Tesla ovaj tjedan nadogradila svoju aplikaciju te je u tome vjerojatni uzrok problema s radom aplikacije. I na ovoj stranici naglašavaju kako bi, i kada aplikacija ne radi, vozači trebali sa svojim telefonom moći otključati automobil, no ipak preporučuju nošenje ključa ili kartice kako bi se izbjegle situacije poput jučerašnje.