Organizacija Ujedinjenih naroda za obrazovanje, znanost i kulturu (UNESCO) proglasila je CARNET-ov pilot-projekt „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“ jednim od 12 najboljih projekata u svijetu u području primjene IKT-a u obrazovanju za 2017. godinu u konkurenciji od 143 prijavljena projekta iz 79 zemalja.
Dodjela nagrada održana je danas u sjedištu UNESCO-a u Parizu, a kao predstavnice pilot-projekta „e-Škole“ nazočile su joj Lidija Kralj, pomoćnica ministrice znanosti i obrazovanja, te Branka Vuk, pomoćnica ravnatelja CARNET-a za podršku obrazovanju, koje su ujedno i predstavile projekt okupljenima na svečanosti.
Važnost tehnologije u današnjem svijetu i društvu neupitna je, a njezino korištenje u obrazovanju osigurava da učenici i u školi imaju prilike koristiti alate i način rada koji ih okružuju u svakodnevnom životu. CARNET već dugi niz godina predano radi na informatizaciji obrazovnih ustanova i poticanju uporabe IKT-a u učenju i poučavanju kroz niz programa, aktivnosti i projekata. Projekt e-Škole kruna je tih napora, a osobito smo ponosni što je kvaliteta projekta prepoznata i u velikoj konkurenciji na globalnoj razini. Radujemo se i aktivno pripremamo nastavak ovog pilot-projekta uključivanjem još većeg broja škola za još snažniji doprinos razvoju hrvatskog obrazovnog sustava, izjavila je Branka Vuk tijekom današnje dodjele UNESCO-ove nagrade, dodajući kako ovo priznanje ukazuje da su najbolja praksa i modeli koje provodi CARNET u sklopu pilot-projekta „e-Škole“ prepoznati na globalnoj razini te da je kvaliteta kreativnih načina uporabe IKT-a u obrazovanju iznimno važna.
e-Škole dobile nagradu UNESCO (Foto: Carnet) (Foto: Carnet)
Nagrada „UNESCO King Hamad bin Isa Al-Khalifa“ od 2005. godine prepoznaje inovativne načine korištenja novih tehnologija u širenju obrazovnih mogućnosti kroz pružanje pristupa kvalitetnom obrazovanju te omogućavanje cjeloživotnog učenja. Nagradu financira Kraljevina Bahrein, a dodjeljuje se pojedincima i organizacijama koje provode izvrsne projekte s ciljem poboljšanja poučavanja i učenja u digitalnom dobu.
U sklopu dodjeljivanja nagrade međunarodni žiri odabire dva najbolja projekta i deset finalista, a svake godine natjecanje ima i specifičnu temu. Za 2017. godinu tema je bila „Korištenje IKT-a u svrhu sveobuhvatnijeg pristupa kvalitetnom obrazovanju“ te su posebno vrednovani projekti čiji je cilj omogućiti približavanje visokokvalitetnog obrazovanja socioekonomskim skupinama u nepovoljnijem položaju.