Prije nekoliko mjeseci Sophia Tung, bivša zaposlenica Twittera, na društvenim mrežama se požalila kako ne može spavati zbog - robotaksija. Naime, ispred njene zgrade bilo je parkiralište Waymovih autonomnih automobila koji su, prilikom parkiranja, često znali trubiti i upravo zbog te konstantne buke stanari su često imali besane noći.
Nakon što je njena objava o robotaksijama postala viralna, kontaktirali su je iz Wayma. Osim što su riješili problem sa svojim vozilima, Tung su ponudili kod za besplatnu vožnju njihovim robotaksijima. No zanimljivo, taj kod nije imao određenu vrijednost tako da je je Tung odlučila iskoristiti situaciju i voziti se što je duže mogla. Razmišljala je o tome kako bi mogla provesti 24 sata u taksiju, no bila je svjesna kako to neće biti moguće zbog ograničenja baterije.
Na kraju se cestama San Francisca, odnosno dijelom na kojem je dopuštena vožnja robotaksijima vozila čak 6 i pol sati, odnosno više od 130 km. Kada ju je automobil pokupio, Waymov Jaguar I-PACE imao je bateriju napunjenu do 80 posto, no kada je doseg pao na samo 30-ak km, automobil se zaustavio, što je značilo i kraj vožnje. Iako je, prema Jaguaru, doseg ovog automobila skoro 400 km, osim što je baterija bila na 80 posto, problem je što su robotaksiji veći potrošači baterije zbog kamera, senzora i računala koje koriste kako bi mogli upravljati vozilom.
Prema pravilima Wayma, putnik ima pravo na četiri zaustavljanja prije nego izađe iz automobila i zatraži novu vožnju pa je, kako bi to izbjegla, Tung konstantno mijenjala svoje odredište na druge dijelove San Francisca prije nego bi taksi došao do odredišta. Zanimljivo, tijekom vožnje ona je pokupila prijateljicu, no kako ne bi otvarala vrata, ona je pred začuđenim prolaznicima, ušla kroz prozor. Time su, objasnio je naknadno glasnogovornik Wayma, prekršili pravila korištenja njihove usluge korištenja robotaksija.
Što se samog iskustva vožnje tiče, ona kaže kako je bila iznenađena s ograničenim brojem izazovnih situacija tijekom vožnje koju je opisala kao većinom ugodno iskustvo, osim nekoliko osjetljivih situacija tijekom vožnje uskom ulicom, dolaska u slijepu ulicu te agresivnih vozača koje su robotaksiju presjekli put. Očekivala je puno više intervencija asistenata Wayma koji se nalaze na udaljenoj lokaciji, no automobil je samo u jednoj situaciju zatražio pomoć, da bi na kraju sam pronašao rješenje i otkazao pomoć.
Kada sam svjedočila svemu tome, sklonija sam više vjerovati Waymovoj vožnji, nego mojoj vlastitoj vožnji, prenijeli su na Business Insideru njen komentar koji i više nego dovoljno govori o tome kakav je njen dojam o robotaksijima.