Žene pozor, ovako bi mogla izgledati budućnost online shoppinga!

Trillenium je u zadnjih nekoliko godina vjeran svojoj misiji u kojoj želi promijeniti način kako kupujemo na webu. Nedavno smo pisali kako online prodaja u svijetu pa tako i u Hrvatskoj raste, a isto tako znamo da se nije puno toga promijenilo na tom području.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 21.02.2014. / 15:01

Žene pozor, ovako bi mogla izgledati budućnost online shoppinga!

Trillenium je u zadnjih nekoliko godina vjeran svojoj misiji u kojoj želi promijeniti način kako kupujemo na webu. Nedavno smo pisali kako online prodaja u svijetu pa tako i u Hrvatskoj raste, a isto tako znamo da se nije puno toga promijenilo na tom području.

Ako želite nešto kupiti putem interneta, možete pogledati proizvod, saznati što drugi misle, i eventualno pročitati pokoji komentar. Naravno, sve ovo može biti puno bolje, a upravo na tome radi Trillenium, tvrtka u vlasništvu Hrvoja Prpića.

Zamislite virtualni svijet u kojem možete šetati online trgovinama, gdje možete komunicirati s avatarima, slati proizvode vašim prijateljima i raspravljati o njima putem društvenih mreža ili Trilleniumove platforme, te pregledavati proizvode na policama, naravno virtualnim.

Za tako nešto potrebno je puno rada, a Trillenium je jedna od kompanija koja je na dobrom putu da stvori novo okruženje u kojem ćemo kupovati na jedan posve drugačiji način. Ovaj video prezentacija je Trilleniuma ASOS-u, modnom lideru i kompaniji vrijednoj 6 milijardi funti. 

Ovako zamišljaju budućnost online shoppinga u Trilleniumu. Fantastično! 


Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti