Život im je u fotografijama na Instagramu, ali nikada nisu čuli za Kodak

Za manje od dva desetljeća vodit će svijet, oni su isti, ali drugačiji. Posjeduju nove socijalne vještine koje su njihovim mamama i tatama nezamislive, kao i poslovi kojima će se uskoro baviti.

Saša Fišter sasa@zimo.co | 16.09.2014. / 13:36

Život im je u fotografijama na Instagramu, ali nikada nisu čuli za Kodak

Za manje od dva desetljeća vodit će svijet, oni su isti, ali drugačiji. Posjeduju nove socijalne vještine koje su njihovim mamama i tatama nezamislive, kao i poslovi kojima će se uskoro baviti. Oni su Generacija Z naučena na virtualan svijet koji je za njih od jednake važnosti kao i onaj u kojem se fizički nalaze, na glazbu u oblaku, na pametne telefone, na broadband internet u džepu...  

Oni su predvodnici masivne promjene uhodane medijske paradigme, mladi ljudi, generacija '95. koja preko noći mijenja svoje preferencije, bez lojalnosti prema brendovima, ali s nepogrešivo visokim zahtjevima prema onima s kojima žele imati posla. Onaj tko će htjeti zadržati korak s njima, morat će naučiti kako - imati hrabrosti staviti na stranu uhodan i siguran način razmišljanja i komunikacije, prihvatiti rizik i skočiti na glavu u ovaj izazovan i promjenjiv svijet. 

U takvom svijetu „najriskantnija stvar  koju možete učiniti je igrati na sigurno“. Ovo je poznata rečenica Larsa Samuelsona, Danskog virtuoza za komunikaciju i direktora digitalne strategije u Grey EMEA timu, koji će u subotu, 20. rujna u 15:30 u Rovinju u sklopu Weekend Media Festivala održati jedno od najprovokativnijih predavanja o Generaciji Z i drastičnoj promjeni pravila komunikacije i brandinga koju ona donosi. 

Kako se povezati s pripadnicima Generacije Z i zadovoljiti njihov ukus saznajte idući Weekend uz Larsa Samuelsona i Vipnet u dvorani Vikendica.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti