Već smo pisali o katastrofi Facebooka, odnosno Mete i brutalnom padu vrijednosti kompanije, ali i samog Zuckerberga nakon ovotjedne objave poslovnih rezultata. Među razlozima takvog pada jest i određeni pesimizam oko budućnosti, odnosno pritisak konkurencije na Facebook, a pogotovo jedne kompanije, odnosno mreže. Ljudi imaju izbor kako će provoditi svoje vrijeme i aplikacije poput TikToka rastu vrlo brzo, rekao je Zuckerberg upozorivši na opasnost koja im prijeti upravo od TikToka.
O promjenama na tržištu društvenih mreža ovaj je tjedan govorio i Evan Spiegel iz Snapa. Njegova je kompanija, za razliku od Mete imala neočekivano dobar kvartal u kojem su zabilježili rast broja korisnika i prihode veće od očekivanih, no i on je upozorio na sličan trend na tržištu društvenih mreža.
Naime, rekao je kako korisnici Snapchata danas manje vremena provode pregledavajući Storyje, iako su se Spiegel i ekipa nadali kako će te brojke porasti sa slabijim mjerama i izlaskom iz lockdowna. Naime, oni su manji interes za pričama ranije povezivali s činjenicom da su zbog lockdowna ljudi više vremena provodili u kućama pa nije bilo dovoljno zanimljivog materijala za objavu. No kroz cijelo ovo vrijeme brojke se nisu vratile na vrijeme prije pandemije te je mnogima Storyje zamijenio sadržaj koji se objavljuje na Spotlightu, Snapovom konkurentu TikToku na kojem kreatori objavljuju videozapise.
Iako su iza njih potpuno drukčiji kvartali u kojem je Meta doživjela najveći pad do sada, a Snap veliki porast vrijednosti na krilima odličnim poslovnih rezultata, Mark Zuckerberg i Evan Spiegel ipak se slažu u jednom. A to je da obje kompanije sada najvećeg konkurenta vide u - TikToku. Ono što se može zaključiti na temelju toga, naglašavaju na The Vergeu, kako budućnost društvenih mreža izgleda upravo kao kineska društvena mreža.