Marku Zuckerbergu jasno je kako će, ako želi nastaviti s konstantnim povećanjem prihoda i profita, morati početi zarađivati veći novac i od ostalih servisa, a ne samo od Facebooka i Instagrama. To se prvenstveno odnosi na Messenger, ali i na WhatsApp koji je odavno premašio brojku od milijardu korisnika, zbog čega je iznimno zanimljiv oglašivačima.
Jedan od načina zarade putem ove mreže već je predstavljen i riječ je o naplati poslanih poruka, odnosno obavijesti poslovnim korisnicima, a uskoro bi Facebook trebao zarađivati i na svim korisnicima WhatsAppa. Zuckerberg, naravno, neće početi s naplatom korištenja WhatsAppa jer je jasno da bi većina korisnika odmah zatvorila svoje račune i okrenula se besplatnim opcijama, no niti ono što sprema neće baš oduševiti korisnike.
Primarni oblik monetizacije, odnosno zarade WhatsAppa bit će – oglašavanje, napomenuo je to ovog tjedna potpredsjednik kompanije Chris Daniels na konferenciji u New Delhiju. Još nije poznato kada će WhatsApp početi s oglašavanjem, a oglasi će se prikazivati pored statusa korisnika – riječ je o iznimno popularnoj opciji, po uzoru na Stories, koja omogućuje objavu poruka, fotografija ili videozapisa uz profil i koja je vidljiva svima s liste kontakata. Kao i priče sa Snapchata i Instagrama, taj je status vidljiv 24 sata, nakon čega nestaje. A u budućnosti će se uz njega prikazivati i reklame.
Na The Vergeu su podsjetili kako su iz ove kompanije još prije dvije godine korisnicima poručili da nikakvi oglasi neće prekidati komunikaciju korisnika WhatsAppa, no suosnivači kompanije su s vremenom napustili WhatsApp, a Zuckerberg je odlučio kako je vrijeme za početak zarade na ovoj platformi za komunikaciju i to upravo uvođenjem reklama.