Meta je društvenu mrežu Threads predstavila kao odgovor Twitteru, odnosno platformi X, kako bi korisnicima ponudili još jedno mjesto na kojem mogu komunicirati prvenstveno putem kratkih tekstualnih objava. Zuckerberg za sada s Threadsom nije usmjeren na monetizaciju, već na im je kratkoročni cilj prikupiti što veći broj korisnika te, što je jako važno, zadržati ih. Podsjetimo, nakon predstavljanja veliki broj korisnika instalirao je ovu aplikaciju, no mnogi su nakon nekoliko dana od nje odustali.
Da bi privukli i zadržali korisnike Meta konstantno pokušava unaprijediti iskustvo korištenja ove mreže s novim opcijama. Jedna od tih opcija s čijim su testiranjem počeli jest automatsko brisanje objava nakon 24 sata, što je slična opcija kao i na Instagramovim pričama.
Nestajuće objave na Threadsu prvi je primijetio ranije ovog ljeta developer Alessandro Paluzzi. Uz objave koje nestaju nakon 24 sata pojavljuje se i obavijest kako će se objava, kao i svi odgovori na nju automatski izbrisati nakon 24 sata te će nestati s profila, saznali smo na temelju snimke zaslona koji je objavio još u lipnju. Na jednom drugom screenshotu koji su objavili na Tech Crunchu, uz objavu na Threadsu stoji obavijest kako će ta objava i svi odgovori nestati kada odbrojavanje završi, a pored objave prikazan je i sat na kojem otkucava vrijeme do nestanka sadržaja.
Da Meta zaista priprema ovu opciju, iz ove su kompanije potvrdili novinarima Tech Cruncha, pri čemu nisu dali previše detalja. Samo su komentirali da trenutačno testiraju ovu opciju na malom broju korisnika te da je riječ o novom i ležernom načinu dijeljenja sadržaja.
Zanimljivo je kako je sličnu opciju ranije imao i Twitter. Lansirana još prije 4 godina, opcija Twitter Fleets korisnicima je omogućila objavljivanje sadržaja koji je nestao nakon 24 sata. Ono što je zanimljivo je da je samo godinu dana nakon toga ta opcija ugašena, a razlog je bio mali broj korisnika. Dok se nestajuće objave na Threadsu može lajkati i na njih se može odgovarati, odnosno komentirati ih, objave Twitter Fleetsa mogle su se samo pregledavati tijekom jednog dana.
Ovakav način objave sadržaja mogao bi biti koristan u nekim situacijama poput praćenja događaja uživo jer tada se objave odnose samo na konkretan događaj (npr. utakmica, koncert, konferencija itd.) pa jednom kada on završi, te objave više nisu toliko važne.
Još nije poznato kada bi nestajuće objave mogle izaći iz faze testiranja i postati dostupne svima na Threadsu.