Profil pod nazivom Daily Believer na TikToku stekao je ogromnu popularnost, prikupivši više od devet milijuna lajkova u 70 videa. Koristeći isječke generirane umjetnom inteligencijom, račun prikazuje Isusa s dugom kosom, bradom i plavim očima, replicirajući sliku 'Kristova glava' iz 1940. godine.
Svaki video prikazuje računalno generiranog Isusa koji poziva gledatelje da podijele, lajkaju i komentiraju video s komentarom 'Vjerujem', kako bi dobili blagoslove. Nepridržavanje toga digitalni Isus kažnjava prijetnjom 'prokletstvom'.
Profesor Brandon Dean sa Sveučilišta Iowa povlači paralele između ovog TikTok fenomena i evanđelja prosperiteta, naglašavajući obećanje sreće za bavljenje sadržajem. Najpopularniji video s navedenog profila, nazvan 'Welcome Jesus Home', ima 22,2 milijuna pregleda. U tom videu AI Isus nudi zaštitu i ljubav, ali izdaje upozorenje na poricanje pred Bogom onima koji ne dijele video.
@believerdaily Welcome Jesus into Your Home 🙏🏠 This video brings a special visitor to you, straight from my home. He is someone I know very well, his name is Jesus Christ. He is ready to enter your life, bring protection to your family, and cleanse your heart with His love. #lordjesus #praise #jesusislord #orar #jesuschristislord #biblia #bible #jesusisking #jesuschrist #christ ♬ Emotional - Bang Nono
S preko 813.000 pratitelja i 9,2 milijuna lajkova, Daily Believer dio je rastućeg trenda kršćanskog sadržaja na TikToku. Godine 2020. samoproglašena ateistkinja po imenu Felicia doživjela je duhovnu transformaciju nakon što je gledala TikTok Isusove videozapise, ali je izrazila i zbunjenost svojim novootkrivenim zanimanjem za Boga i Isusa. U sljedećem videu ispričala je kako je prevladala svoj strah od ranjivosti i prihvatila svoju novopronađenu vjeru.
Uspon kršćanskog TikToka odražava širi trend raznolikog vjerskog sadržaja na toj platformi, pružajući prostor za duhovno istraživanje i dijalog. Jedinstvena mješavina vjerskog sadržaja generiranog umjetnom inteligencijom i svjedočanstava korisnika doprinosi rastućoj ulozi platforme u oblikovanju uvjerenja i iskustava pojedinaca.
Izvor: Daily Mail