Iz Airbusa kažu da je njemačka LOUT pokazna letjelica razvijena holističkim pristupom stealth tehnologiji, kako bi se postigle tri domene sposobnosti koje nisko vidljive (LO - low observable) platforme moraju imati: smanjenu radarsku, vizualnu, infracrvenu i zvučnu vidljivost; sposobnost uporabe elektronskih protumjera i sposobnost upravljanja emisijama kako bi smanjila otkrivenost vlastitih senzora.
U terminima oblika, LOUT nudi nešto posve interesantno - dijamantni oblik, koji je odabran između početnih 11 platformi.
LOUT dakle krasi multispektralna prikrivenost (da ne kažemo nevidljivost), ima i integriranu usku mlaznicu potisnika, iako u Airbusu istražuju raznorazne LO kompatibilne vektorske potisnike te mogućnost hlađenja strukturalnih dijelova letjelice kako bi joj se uvelike smanjila vidljivost u infracrvenom spektru.
LOUT ima i interesantne moderne neusmjeravajuće usisnike motora s vrlo niskim radarskim otiskom, dizajn rubova niske vidljivosti te kanal napravljen od strukture koja apsorbira radarske signale.
LOUT dolazi i s pripadajućim LO premazima koji pokrivaju transparentnosti na letjelici, optički su transparentni te strujno provodljivi.
LOUT je dosad bio tajan projekt, testiran na tlu kako bi pokazao smanjenu vidljivost, LO premaze te druge tehnologije koje bi mogle naći svoje mjesto i u nekim budućim projektima, uključujući i FCAS, odnosno francusko-njemački projekt Future Air Combat System, koji je u osnovi projekt 6. generacije stealth borbenog zrakoplova namijenjenog da zamijeni Rafale i Eurofighter zrakoplove kad dođe vrijeme za to.
Izvor: The Aviationist