Iako je cijena dionice Tesle od početka ove godine u blagom padu i njena se tržišna vrijednosts sada mjeri u milijardama (trenutačno je na skoro 830 milijardi), a ne u bilijunima, Muskova tvrtka i dalje drži uvjerljivo prvo mjesto po tržišnoj vrijednosti u odnosu na konkurente s automobilskog tržišta. Usprkos sve većoj konkurenciji Tesla i dalje dominira tržištem električnih vozila, no broj konkurenata koji ih u budućnosti žele skinuti s tog trona sve je veći.
Planovi Volkswagena koji ulaže desetke milijardi eura u elektrifikaciju dobro su poznati, a sada je još jedna tvrtka izrazila želju da pobijedi Teslu na njihovom terenu, odnosno tržištu električnih vozila - Ford.
Tijekom gostovanja na jednoj virtualnoj konferenciji, prvi čovjek tvrtke Jim Farley otvoreno je rekao koje su im kompanije najveća konkurencija - kineski NIO i, naravno, Tesla. Naglasio je kako njihov cilj nije samo dostići ih, već ih namjeravaju pobijediti. To nije prvi put da je govorio u superlativima o ovim kompanijama. U jednom ranijem razgovoru s medijima pohvalio je njihovu posvećenost razvoju električnih vozila koje rade drukčije u odnosu na ostatak konkurencije te dugovječnost na tržištu.
Ipak, sada je vrijeme kada na tom tržištu novi igrači traže svoj komad kolača, a najveći komad pokušat će ugrabiti upravo Ford. To, naravno, neće biti lako, no u Fordu imaju razloga za optimizam. Mach-E odlično je prihvaćen od strane korisnika, a čak 200 tisuća rezervacija za F-150 Lightning pokazuje kako bi njihov električnih pickup mogao postići veliki prodajni uspjeh. Također, tvrtka ima planove za nova električna vozila, a rade i na rješenjima za kućno punjenje automobila, odnosno na tehnologiji sličnoj Teslinom Powerwallu.
Izvor: Electrek