Iako je Google s svojim Android Wear-om izašao ranije na tržište, čini s kako ljudi nisu prihvatili pametne satove zdravo za gotovo.
No stvari su se promijenile od kad je Apple krenuo s pretprodajom svojih satova, a Slice Intelligence u svojim istraživanjima navodi kako je Apple prodao oko 957.000 svojih pametnih satova samo u prvom danu kada je Watch krenuo u pretprodaju, naspram 720.000 uređaja koliko je prodanih satova u prošloj godini a na kojima se nalazi Googleov operativni sustav.
No i Google ima svoje prednosti. Iako se bolje zarađuje na Appleovom ekosustavu, Google ima itekako veći doseg s preko milijardu isporučenih uređaja samo prošle godine, što je opet s druge strane zanimljiva brojka za developere.
Što se tiče pametnih satova, Apple je očito u boljoj poziciji radi svog moćnog branda i eko sustava, a prema svemu sudeći zgrabit će i najveći dio tržišta, barem na početku. Ista priča bila je i sa pojavom iPada koji je jedno vrijeme držati čak 80% tržišta tableta, no taj se broj smanjio pojavom novih i kvalitetnih uređaja.
Google sigurno neće odustati od ove kategorije, no oni su prilično ovisni o proizvođačima kao što su LG, Motorola i Samsung, koji trebaju napraviti konkurentan uređaj Appleovom Watchu. Svakako valja spomenuti kako je Motorola 360 najozbiljnija konkurencija Appleu, i vrlo vjerojatno će se ubrzo pojaviti još novih igrača koji će uzeti svoj dio tržišta. Možda Microsoft?