Izgleda kako Apple snažno vjeruje u uspjeh svog novog gadgeta Watcha, pa se tako šuška kako kompanija namjerava otvoriti posebnu trgovinu u najpoznatijoj ulici u Parizu Champs Elysees, unutar maloprodajne trgovine Galeries Lafayette.
Smatra se kako bi kompanija mogla otvoriti zasebne trgovine unutar velikih lanca kao što su BestBuy, slično kao što je to slučaj s Mac računalima, no isto tako razmatraju se opcije da se otvore posebne trgovine u kojima bi se prodavao isključivo Apple Watch.
Kompanija već radi na rekonstruiranju sadašnjih trgovina kako bi napravili “mjesta” za Apple Watch, koji se u među vremenu polako reklamira na rukama poznatih ljudi, odnosno na naslovnicama prestižnih magazina.
Činjenica je da je tržište za Apple Watch prilično drugačije od recimo tržišta za iPhone. Watch je više modni uređaj, dok je iPhone više tehnološki aspekt života. Sve su to finalne pripreme za lansiranje Watcha koji bi u prodaju trebao stići u travnju ove godine, no pitanje je kako će ljudi reagirati s obzirom na prilično visoku cijenu uređaja od 349 dolara za osnovni model i vrlo kratko trajanje baterije od samo jedan dan.
Može li Apple promijeniti način što znači pametan sat, za sada ostaje misterija.
Foto Self