Čak 82 posto potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite pa se tvrtke okreću aplikacijama za dopisivanje

Nedavna istraživanja pokazala da 58 posto potrošača smatra da je slanje poruka najbrži način komunikacije s brendovima, a 50 posto hrvatskih brendova već koristi aplikacije za slanje poruka i društvene mreže za bolje korisničko iskustvo.

Martina Čizmić | 19.10.2022. / 15:19

Slika nije dostupna (Foto: Zimo)

Tvrtke diljem svijeta, za komunikaciju sa svojim klijentima, sve češće biraju različite komunikacijske kanale, kao što su aplikacije za razmjenu poruka u stvarnom vremenu. Upravo je Viber bio prva aplikacija koja je takvu uslugu ponudila svojim poslovnim korisnicima. No, da bi takav "poslovni" servis funkcionirao, trebala im je pomoć partnera, a jedan od prvih bio je hrvatski Infobip. 

Kako su na događanju namijenjenom medijima istaknuli, Infobip je pomogao Viberu da se komunikacija između brendova i korisnika podigne na novu razinu.

Drago nam je što već sedmu godinu surađujemo s Viberom koji je ujedno i jedan od naših ključnih kanala u sklopu Infobipove cloud komunikacijske platforme. Zajedno s Viberom stvaramo tehnološko-komunikacijski ekosistem koji se integrira u brojne digitalno nativne platforme poput Salesforce Marketing Clouda, Microsoft Bot Frameworka i Oracle Eloque, te ujedno i nekih od najvećih svjetskih brendova, poručio je Ivica Prlić, Infobipov menadžer za Adriatic regiju.

Mogućnosti za brendove i korisnike su neograničene, posebno s Viberovom dugoročnom vizijom da postane super-aplikacija, kroz koju će korisnici imati jedinstven pristup višestrukim uslugama, istaknula je Noa Bar Shay, direktorica Senior Partnership Account u Viberu. 

Danas korisnici više ne žele zasebne aplikacije za različite potrebe. U prosjeku, korisnici aplikacija provedu 77 posto svog vremena u svoje 3 najdraže aplikacije, a gotovo polovicu svog vremena u jednoj aplikaciji. Korisnici danas traže jedan pristup mnogim mogućnostima i to na jednom mjestu, istaknula je Noa Bar Shay te dodala: Viberovi dugoročni ciljevi za potrošače i brendove tvore sveobuhvatnu strategiju postajanja super-aplikacijom: maksimizirati korisnost aplikacije za bazu korisnika, kako bi potrošači mogli riješiti što je moguće više zadataka bez napuštanja udobnosti same aplikacije — i kako bi brendovima omogućili da dosegnu svoju publiku u svakoj fazi korisničkog putovanja.

Kakvi su točno trendovi u komunikaciji između brandova i korisnika, pojasnila je Limor Bailey, Partnership Account direktorica u Viberu.

Korištenje besplatnih aplikacija za razmjenu poruka kao načina povezivanja s obitelji, prijateljima i kolegama je uobičajeno - 71,2 posto Hrvata i dalje su strastveni korisnici društvenih mreža i aplikacija, a na mobilnim uređajima provode gotovo pet sati dnevno. Potrošači su također počeli očekivati istu pristupačnost i kada komuniciraju s brendovima s kojima rado komuniciraju putem omiljenih aplikacija za razmjenu poruka. Naime, čak 82 posto potrošača očekuje trenutačni odgovor na svoje upite.

 

Naglasila je da su nedavna istraživanja pokazala da 58 posto potrošača smatra da je slanje poruka najbrži način komunikacije s brendovima, a 50 posto hrvatskih brendova već koristi aplikacije za slanje poruka i društvene mreže za bolje korisničko iskustvo.

Noa Bar Shay dodala je da se 89 posto tvrtki danas prvenstveno natječe na temelju korisničkog iskustva, a Viber im nudi rješenja kako bi to ostvarili. Tako, ističu, tvrtke mogu slati personalizirane ponude putem promotivnih Viberovih poslovnih poruka kako bi potaknule kupnju, povećale prodaju, njegovale lojalnost brendu i smanjile troškove, jer su Viber poslovne poruke jeftinije od SMS-a ili bilo koje druge aplikacije za razmjenu poruka. Zauzvrat, kupci dobivaju relevantne ponude, pravovremene prijedloge, korisne informacije, popuste koje je lako iskoristiti. Brendovi mogu informirati svoje kupce o statusu njihove narudžbe, bilo da se radi o kupnji, potvrdi za bankovnu transakciju ili statusu isporuke zahvaljujući transakcijskim poslovnim porukama. Uključujući se u trend razgovora u stvarnom vremenu, brendovi mogu voditi dijaloge sa svojim klijentima koji im mogu pomoći da povećaju konverzije, pruže prodajnu podršku, izgrade lojalnost, dobiju povratne informacije od kupaca i još mnogo toga.

Na temelju podataka prikupljenih od siječnja do rujna 2022. u odnosu na isto razdoblje 2021., Viber je naglasio da je u Hrvatskoj zabilježen rast konverzacijskih poslovnih poruka od 168 posto, transakcijskih poruka od 131 posto i promotivnih poruka od 40 posto, što ističu, jasno pokazuje vrijednost poslovnih poruka, zahvaljujući pogodnostima koje pružaju i kupcima i brendovima.

 

Još brže do najnovijih tech inovacija. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju

Vezane vijesti

Još vijesti