Snap je jučer objavio poslovne rezultate za svoj treći kvartal koji uključuju povećanje prihoda od 6 posto na 1,13 milijardi dolara, što je nešto manje od očekivanja analitičara. Iako su prihodi porasli, riječ je o najmanjem povećanju prihoda od njihova izlaska na burzu, za što su iz kompanije okrivili inflaciju.
Situacija na tržištu ne bi se trebala popraviti niti u sljedećem razdoblju te su najavili kako ne očekuju rast prihoda u posljednjem kvartalu za koji inače imaju velika očekivanja jer je potrošnja najveća. Zbog toga došlo je do pada cijena dionica, ne samo Snapa, već i drugih kompanija kojima je digitalno oglašavanje primarni način zarade.
Snap je, ipak, prošao najgore, s padom cijene dionice od čak 25 posto. Osjetni pad zabilježio je i Pinterest (8 posto), Meta je završila u minusu od 4 posto, a Alphabet 2 posto. Ukupan pad vrijednosti kompanija fokusiranih na internetsko oglašavanje, među koje spadaju i Spotify i Roku, iznosio više od 40 milijardi dolara.
Da je Snap u velikim problemima bilo je jasno i ranije - prije dva mjeseca najavili su otpuštanje čak 20 posto zaposlenih te su otkazali projekte poput drona s kamerama, sve kako bi smanjili troškove. U odnosu na maksimalnu vrijednost u rujnu prošle godine, dionica Snapa pala je za skoro 90 posto, na samo 8 dolara. Veliki pad ove su godine zabilježili i Meta - oko 60 posto od početka 2022., dok je cijena dionice Pinteresta u crvenom za oko 40 posto.
S obzirom na to da su najave za budućnost prilično pesimistične, čini se kako će ove kompanije morati sačekati još dosta vremena dok se dionice oprave.
Izvor: Reuters