Nakon što je jučer Snap objavio poslovne rezultate za posljednji kvartal, koji nisu zadovoljili investitore, uslijedio je domino-efekt pada vrijednosti kompanija čije je poslovanje bazirano na oglašavanju putem interneta. Vrijednost dionica Snapa pala je za čak 26 posto te je ukupno ove godine kompanija u minusu većem od 70 posto.
Umjesto očekivanih 1,14 milijardi dolara, Snap je u kvartalu koji je završio 30. lipnja ostvario 1,11 milijardi dolara, i to usprkos činjenici da je broj aktivnih dnevnih korisnika porastao 18 posto u odnosu na godinu ranije na 347 milijuna, što je više od predviđanja, koja su se kretala oko 344 milijuna.
Više je razloga zbog kojih je Snap ostvario manje prihode, a oni se prvenstveno odnose na slabljenje ekonomije, konkurenciju TikToka i promjene privatnosti na iPhoneu te su iz kompanije jasno dali do znanja da, nevezano za sve te izazove poslovanja, nisu zadovoljni rezultatima. Također, nemaju optimistične najave niti za sljedeće razdoblje.
Nakon što je Snap objavio rezultate, uslijedio je i pad vrijednosti drugih kompanija čije je poslovanje bazirano na digitalnom oglašavanju. Meta je tako završila u minusu 5 posto, Alphabet 3 posto, Twitter oko 2 posto, a Pinterest 7 posto. Padom cijena dionica pala je i tržišna vrijednost kompanija, pa je samo Alphabet izgubio čak 40 milijardi dolara, Meta je bila u crvenom 25 milijardi dolara, dok je Snap izgubio 7 milijardi dolara svoje tržišne vrijednosti. Ukupan pad tih kompanija iznosio je oko 80 milijardi dolara.
Razdoblje koje je pred nama bit će iznimno izazovno za sve kompanije, uključujući i spomenute tvrtke orijentirane digitalnom oglašavanju. Kako naglašavaju na Reutersu, kako se kompanije pripremaju za gospodarski pad uslijed najveće inflacije u posljednjih 40 godina, tako će smanjivati i svoje budžete za oglašavanje i posvetiti veću pažnju načinu na koji i gdje troše te ograničene budžete.