Instagram je krajem prošle godine lansirao Direct, mogućnost slanja direktnih poruka bez da one budu javno objavljene, kako je to inače slučaj na Instagramu, osim ako imate zaključan profil.
Bilo kako bilo, činilo se kako Instagram Direct nije zaživio onako kako smo se svi nadali, no novi podaci pokazuju suprotno. Prema iscrpnom članku objavljenom na Fortuneu, čak 25% korisnika Instagrama prošli je mjesec koristilo Instagram Direct. Ako gledamo da Instagram ima preko 200 milijuna aktivnih korisnika, to znači da je svaki četvrti korisnik isprobao Direct.
Ovo je ujedno i Instagramov korak prema konkurentnom Snapchatu koji također bilježi sve veći rast korisnika, pretežito mlađe populacije, dok se Instagramom bave gotovo sve generacije. Također, možda je zanimlijvo spomenuti kako su upravo teenageri skloni brzoj promjeni servisa, stoga leži li opasnost Snapchata upravo u tome?
Bez obzira na sve i jedan i drugi servis drže se izuzetno dobro, s laganim rastom, što bi i za Instagram moglo značiti da će se broj korisnika koji koriste Direct mogao povećavati. Također, Instagram već ima model zarade, dok drugi očito još nemaju, barem ne javno objavljen.