Mailbox, servis koji želi promijeniti način kako koristimo mailove, zadnje je vrijeme privukao mnogo pažnje — stoga i ne čudi da je zapeo za oko velikim igračima.
'Dropbox ne zamjenjuje vaše foldere na disku, on ih čini boljima. Ista stvar je i s Mailboxom. On ne zamjenjuje vaš mail, čini ga boljim', istaknuto je na blogu Dropboxa, gdje je ujedno i objavljena akvizicija Mailboxa.
Mailbox je servis koji još uvijek nije dostupan većini korisnika, pa tako ukoliko se prijavite na njega morat ćete pričekati barem nekoliko stotina tisuća korisnika da dobije pristup Mailboxu prije vas. No ovaj proces bi se mogao ubrzati pošto se servis sada nalazi u rukama Dropboxa koji ima novaca i kapacitet Mailbox pustiti na tržište.
Da je servis zapeo za oko mnogima govori i podatak da ga je jedna od vodećih investicijskih kuća Andreessen Horowitz zapazila, te čak navodno i uložila novac, no za sada nema službenih informacija oko te investicije.
Dakle, kao što je vidljivo iz primjera, ponekad proizvod ne mora biti na tržištu da bi ga netko kupio, mora biti samo dobro osmišljen, rješavati neki problem i definitivno privući interes mase ljudi, a da bi došli do toga treba vam dobar PR. To je jedan začarani krug u koji je potrebno zakoračiti.