Istraživanje koje je provela GFK pokazuje kako je televizija prvi izbor za svakodnevno informairanje, a internet drugi.
Korisnici svakdonevno za informiranje koriste televiziju u 57 posto slučajeva, a slijedi ga internet sa 19 posto, dnevne novine sa 10 posto, te radio sa samo 6 posto.
Najviše su televiziji naklonjene žene i to u omjeru 59:54 posto, te osobe starije dobi, te osobe nižeg stupnja obrazovanja.
U Hrvatskoj internet koristi oko 58 posto građana, te njih čak dvije trećine koristi internet za informiranje o dnevnim događajima, istaknuli su iz HURA-e, te nadodali kako je prosjeku 19 posto ljudi navelo da dnevne informacije primaju putem interneta.
Kao što je i za očekivati, internet koriste najviše mladi u dobi od 15 do 17 godina i to u 56 posto slučajeva, dok se njih 47 posto nalazi u dobi od 18 do 24 godine. Što se tiče stupnja obrazovanja, najviše internet za informiranje koriste oni sa visokim obrazovanjem (27%), dok oni sa srednjom stručnom spremom koriste internet u 23 posto slučajeva.
Via HURA