Moramo proizvoditi stvari i biti učinkoviti u tome, rekao je tijekom objave poslovnih rezultata Tesle za drugi ovogodišnji kvartal Elon Musk. Ta učinkovitost, koja se reflektira u što nižim troškovima kako bi automobili za kupce bili što jeftiniji, uključuje i poseban Teslin model prodaje - putem interneta.
Taj se model prodaje razlikuje od modela tradicionalnih proizvođača automobila koji vozila najčešće prodaju putem prodajnih predstavnika, pri čemu kupci prvo razgledavaju automobile u salonima, dogovaraju probne vožnje i slično pa se onda odlučuju na kupovinu. Kako vozilo kupuju putem prodajnih predstavnika koji uzimaju proviziju, tako je i konačna cijena automobila veća.
S Teslom je situacija drukčija, objašnjavaju na Electreku te zahvaljujući pristupu direktne prodaje vozila kupcima, mogu smanjiti cijenu jer nema provizije za prodajne predstavnike i drugih troškova povezanih s tim.
Kako bi učinkovitiji, prvi čovjek Forda Jim Farley najavio je kako će se uskoro sastati s prodajnim predstavnicima svojih vozila kako bi postigli dogovor koji bi trebao rezultirati nižom cijenom Fordovih električnih automobila. Prema dostupnim informacijama, Ford ne namjerava krenuti Teslinim stopama i fokusirati se na online prodaju, no u prvom planu bit će im smanjenje troškova. Farley želi smanjiti prodajnu cijenu Fordovih e-vozila za oko 2 tisuće dolara kako bi bili konkurentniji Muskovoj kompaniji.
S prodajnim predstavnicima, među inim, dogovorat će i povećane promotivne aktivnosti oko prodaje automobila, a u planu je i povećanje broj stanica za punjenje. Prošli mjesec Ford je zauzeo drugo mjesto na američkom tržištu električnih vozila, dok je njihov Ford F-150 Lightning zauzeo vodeću poziciju na tržištu električnih pickupova, mjesto na koje u budućnosti pikira Musk sa svojim Cybertruckom.
Izvor: Electrek