Postanite fan na Facebooku ako već niste!
Kako bi se čim više približio „sofisticiranom tržištu“ ljubitelja ekskluzivnih brandova za proizvodnju naočala, Google je odlučio ponuditi novitet koji će proširiti njihovu ponudu...
Vijest o sklapanju partnerstva sa Luxottica Group korporacijom objavljena je na službenom Google+ profilu, s popriličnim oduševljenjem i najavom „velike vijesti za sve ljubitelje Google Glass naočala". Tako će se od sada Googleove naočale prodavati u izvedbama s nekim od najpoznatijih dizajnerskih okvira, koji imaju status apsolutnih legendi, poput primjerice Ray-Bana. Luxottica uz Ray-Ban u svom portfelju nudi Oakley, Vogue-Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Milki i Arnette okvire za naočale.
Iz Google Glass odjela poručuju kako je ovo „novo poglavlje u ovoj sjajnoj priči“, jer je Luxottica „nositelj kvalitete koji je poznat i priznat u cijelom svijetu“. To je, naravno, jedan dio partnerstva s Google Glassom, a drugi, možda još i važniji, odnosi se na marketinški perfektnu Luxottica strategiju i distributivno-prodajnu mrežu, koja će Google Glass naočalama dati mogućnost „približavanja daleko širem krugu ljudi“, navodi se u objavi. Od siječnja ove godine Google Glass naočale su dostupne s posebnim titanijum okvirima koji su dizajnirani u Googleu, ali ovo je, definitivno, sasvim nova dimenzija koja spaja tehnologiju i modu...