Google je nastavio s poboljšanjima najpopularnijeg internetskog preglednika na svijetu. Ovaj tjedan kompanija je najavila nekoliko novih opcija za Google Chrome koje, iako nisu revolucionarne, svakako će poboljšati i pojednostaviti pretraživanje putem ovog web-preglednika. Noviteti se odnose na adresnu traku u kojoj se upisuju upiti za pretraživanje, a uključuju pametnije prijedloge pretrage, automatski ispravku tipfelera, pretragu unutar postojećih oznaka u Chromeu, prijedloge za popularne stranice te poboljšani izgled sučelja.
Opcija pametnijih prijedloga pojmova pretraživanja bazirana je na povijesti pretraživanja nekih stranica. Dok bi ranije, kada želimo ići na neku stranicu, u adresnoj traci morali upisati prva slova te stranice, sada to više nije potrebno jer Chrome može na temelju nekih riječi prepoznati koju stranicu želite posjetiti i odmah vam dati prijedlog za tu stranicu. Na svom blogu Google je dao primjer pretraživanja njihove stranice s letovima (google.com/travel/flights). Umjesto da korisnici u adresnoj traci prvo upišu riječ Google pa onda flights, sada će Chrome na temelju vaše povijesti surfanja, kada počnete upisivati riječ “flights”, odmah predložiti Googleovu stranicu s letovima.
Drugi novitet odnosi se na tipfelere, a također je povezan sa stranicama koje ste prije posjećivali. Ako u adresnu traku pogrešno napišete ime stranice koju želite posjetiti, Chrome će vam dati prijedlog prave stranice koju želite posjetiti, zanemarujući pogrešku u pisanju. Također, prilikom upisivanja pojmova u Chrome, browser će vam predložiti imena nekih popularnih stranica, čak ako i pri tome napravite tipfeler, odnosno pogrešno napišete neko slovo, a moći ćete direktno posjetiti te stranice, bez potrebe da vam se prvo prikažu rezultati pretraživanja i onda kliknete na tu stranicu iz tih rezultata.
Još jedan novitet koji bi mogao biti zanimljiv korisnicima odnosi se na pretragu oznaka direktno iz adresne trake Chromea, a iz Googlea kažu kako su promijenili, odnosno poboljšali vizualni izgled adresne trake koja je sada također i responzivnija, odnosno rezultati se prikazuju brže.